Gjest KUA Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Vi var hverandres første, vi drev av og på litt i perioder. Jeg trodde jeg var spesiell for ham, men tydeligvis ikke. Nok om det. Greien nå er at han er totalt over meg, mens jeg ikke er over ham. Jeg bare fortsetter å MASE OG MASE i det uendelige! Jeg hater meg selv for deg. Enten på MSN (nå blokket og slettet), på SMS eller på MAIL. Er det ingenting jeg kan gjøre for å øke selvrespekten litt? Gjerne tips fra menn? Jeg elsker ham. Han er ingen player eller bad boy. Han har det vondt når jeg har det vondt, men nå er han tydeligvis møkka lei av meg. (hehe..) Så hva gjør man egentlig. Skaffe ny? Han holder på med en. Jeg holder på med en eller annen håpløs nerd (slemme meg). Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har lyst til å være hans for alltid. Spare meg til ham. Kan jeg det? Eller skal jeg bare gløyme ham og bare gå videre i livet mitt? Dette innlegget ble skrevet på 1-2 min så det er preget av slurv og masse skrivefeil. Håper dere er overbærende med meg.
Wildlily Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Beste kuren mot kjærlighetssorg er av min erfaring å finne seg noen å flørte litt med. Få litt selvtillit, og riste ting av seg. Når du har kommet over ham, så kommer han nok mest sannsynlig tilbake. Skjedd meg mange ganger. Men er man over så er man over. Lykke til med å finne deg en sommerflørt!
Genesis Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 ikke kontakt han på en måneds tid..bryt kontakten tvert...da øker du nok sjansen for at han skl komme krypende tilbake! Hvis ukeneog månedene går og han fortsatt ikke viser interesser er nok slaget tapt
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 åh, dette var godt å lese! Jeg har det akkurat samme, bortsett fra at han svarer tilbake.. Eksen min bor nå sammen med sin gamle eks, altså kjæresten han hadde før meg.. HAn sier han ikke har følelser for henne noe mere, at han bor sammen med henne bare pga. at de har et barn sammen.. Jeg er så forelska, og han vet det så innmari godt. Han sender meg ofte meldinger der det står at han savner meg, og jeg er også ofte på besøk når hun er bortreist. Når vi er sammen føles det så bra, det virker som vi er kjærester igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor han fortsatt bor der når han sier at det er meg han vil ha Jeg har prøvd å ikke svare han på meldinger, og ikke sende meldinger til han, men det funker aldri. Det beste er vel kanskje å finne seg en annen som sagt over, men det er vanskelig når man sammenligner alle med eksen, det er ingen som blir like bra og perfekt som han..
Ellevill Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor han fortsatt bor der når han sier at det er meg han vil ha Men jeg skjønner det! Og de fleste som ikke står i situasjonen med begge bena, skjønner det også. Du er nemlig gått i den klassiske elskerinne fella. Han lyver til deg, rett og slett. Hadde han ikke ville bo sammen med kjæresten sin, hadde han flyttet. Er det deg han vil ha, hadde han flyttet. Så enkelt er det. Nå får han i stedet både i pose i sekk, og lever herrens glade dager. Men dette var sikkert ikke svaret du ville ha...
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 hehe, var vel egentlig det svaret jeg forventa å få.. Er vel kanskje best å kaste inn håndkledet å innse at slaget er tapt
Gjest Tanja Skrevet 20. juni 2010 #9 Skrevet 20. juni 2010 Det der høres ut som min samboers første kjæreste. De var begge hverandre første, og de kranglet masse, mye av og på (han som slo opp hver gang har jeg hørt). Han brukte henne faktisk til han fant noe bedre (lettvint ligg, ja, han var en dust, men ingen player faktisk), og hun var desperat etter å få han tilbake (hun var/er ansett som mindre pen, fortsatt uheldig med menn stakkar). Han og jeg møttes, hun fortsatte å kontakte han på sms, mail og msn, men han var ikke interessert. Det ødela en del for oss i begynnelsen av forholdet. Ikke så gøy at hun ikke tok hintet. Og jeg var litt sint på han som hadde utnyttet en person sånn. Jeg sier ikke at din eks brukte deg, men utsiktene ser ikke så bra ut... Bryt kontakten, så bevarer du verdigheten. Kanskje kryper han tilbake, hvem vet? :gjeiper:
Genesis Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 fellesnevneren ved slike situasjoner er vel egentlig at den som bryr seg minst har makten. Hvis du har mange jern i ilden og ikke ser noen grunn til å involvere motparten i dette, ja så kommer han/hun til å lure fært på hvordan interessant og spennende liv du lever og som de ikke får være en del av. Da kommer nok både smsene og telefonsamtalene etterhvert! Det er hvertfall min erfaring. Det man under ingen omstendigheter må gjøre er å kontakte den det gjelder ofte, eller på annen måte vise at livet ditt hadde vært såååååå mye bedre hvis du bare fikk henge med på det motparten holder på med. Det er den sikreste måten og begrave de siste følelsene exen din måtte ha for deg på. Også av egen erfaring
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Vet hvordan du har det... Det jeg gjorde var å omgi meg med masse BRA folk! Etter hvert innså jeg at han var en dårlig person. Jeg fikk et kulere liv enn på lenge. Han kom seff krypende og ville ha oppmerksomheten min igjen. Når han nok en gang skuffet meg, tok det bare en ukes tid før jeg kom over han. Så møtte jeg en jeg har mye mer lyst på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå