Purre Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Kjøkkenplanlegging... Regner med at vi ender med et klassisk hvitt kjøkken med stålhåndtak og innebygde hvitevarer i hvitt. Kjøkken blir ala Lindingö fra IKEA eller lignende fra HTH eller Designa eller noen. Dette er et pent klassisk hvitt/hvitaktig kjøkken. Blir mest sannsynlig noen vitrineskap. Regner med å ha eik benkeplater. Det blir bare en vegg mer eller mindre som er synlig. Og på den vurderer vi en dus blåfarge. Tenkte dette kunne bli pent? event en lekker tapet? Hvordan tror dere det blir med en blåaktig farge? Har du en lekker farge å anbefale, event en å fraråde? Eller hva med hvit mot brun eller noe? Kan det bli pent? Eller har dere andre ideer mtp farger? Og bør det være tapet eller maling? Og bør det være tapet eller maling?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Blått er klassisk kjøkkenfarge, veldig fint
fin_bil Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Blått Høres pent ut det Ellers ville jeg anbefalt en grå tone
Gjest Gaby Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Mot eikeplater syns jeg en dus grønnfarge er veldig fint! Lys grønn med mye grått i.
Gjest Cupcakes Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 vi har hvit kjøkken inredning med matte stål knotter, grå benkeplate og etterhvert skal vi få lagt fliser mellom benkeplaten og skapene, tenkte da mosaikk i hvitt, gått og svart. fargen vi har på veggene er en blå farge som heter gustaviansk blå, vi er kjempe fornøyde og syntes det ble veldig koselig på kjøkkenet, vi har heller ikke mye vegg som synes, og resten av detaljene der inne er hvitt og grått er hvertfall en farge jeg kan anbefale og som vi er fornøyde med! legger ved en link til jotun hvor jeg håper fargen skal komme opp gustaviansk blå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå