Gå til innhold

Sminkefjerner til max factor false lash effect mascara?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forslag til bra sminkefjerner og hvor den fåes kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Jeg bruker bare simple. Har ikke noe problemer med å få vekk den maskaraen med dem :)

Skrevet

L'oreal sin sminkefjerner med olje (den er 50/50 med vanlig og med olje). Den tar alt :) Simple får jeg ikke bort vanlig maskara med en gang :S

Press bomullen med sminkefjerner (den skal være godt fuktet, ikke spar på sminkefjerneren) mot øyet i ca 30 sek, så begyner du å fjerne. Ikke gni hardt men beveg bomullen som om det var en maskarabørste, både fra oppsiden av vippene og fra undersiden. Den fjerer den godt hos meg :)

Skrevet

Jeg antar foresten du har kjøpt vannfast siden du spør her, for den sitter ekstremt godt. Du ser at det vannfast pga en blå ring rundt lappen som viser fargen på undersiden av maskaraen, mange kjøper feil...)

Gjest Heidie
Skrevet

Jeg antar foresten du har kjøpt vannfast siden du spør her, for den sitter ekstremt godt. Du ser at det vannfast pga en blå ring rundt lappen som viser fargen på undersiden av maskaraen, mange kjøper feil...)

Den vannfaste er håpløs å få vekk! Men Simple funker i hvert fall fett på meg når jeg bruker den ikke-vannfaste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...