Gjest Lars Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Vi står ovenfor et lite problem her nå fra Desember av. Da får vi en liten en til her i huset, og da har vi et lite problem når det kommer til montering av bilstoler i bilen. Vi har i dag to jenter på 4 og 8 år. Begge disse sitter nå i barnestoler med pute og rygg, og disse er ikke lov å bruke i lag med topunkts sele, eller magesele som det også kalles for. Så da lurer jeg på om der finnes barnestoler som kan festes skikkelig via slik sele. Mener å ha lest en test for noen år siden der en base ble festet via slik sele, og i testen kom dette ganske så bra ut. Problemet er at jeg ikke finner dette igjen noen sted, så lurer på om noen her kan hjelpe meg med å finne et sete som kan festes på slik sele.
cogito Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 (endret) Eg fann denne oversikten på Sikring av barn i bil: Akta Graco Cosmic Comfort S 9-25 kg Akta Graco Duologic 0-18 kg Brio Zento 9-25 kg Britax Hi-Way 0-25 kg Britax Multitech 9-25 kg Britax Secura 0-25 kg HTS iZi Combi X2 9-18 kg HTS iZi Kid X2 9-18 kg Maxi Cosi Mobi 9-25 kg Håper det er til hjelp. Endret 21. juni 2010 av cogito
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå