Gjest g23 Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 hei! det er en stund siden det ble slutt med exen min og jeg har gått mye frem og tilbake i ha jeg tenker om henne. vi er gode venner og er en del sammen. når vi er sammen koser vi en del og ingen av oss har tenkt på nye kjærester. tingen er at det skjer ting når vi drikker. de første gangene var det på initiativ fra meg men den siste tiden er det hun som har vært veldig på å rote og ha sex med meg. noen ganger blir det ja andre nei. slik har det også vært med henne men dersom en av oss virkelig prøver litt ender vi som regel opp i en eller annen seng. dette fører selvsagt bare til at jeg blir enda mer usikker men hun er en ganske lukket person. det har ofte vært sånn at hun har kunnet sette ord på følelser i fylla for eksempel. det skjer et eller annet når hun drikker. når vi var sammen var hun mer tilbakeholden på sex når hun var edru også. vi snakket litt om hva vi tenkte de første gangene dette skjedde og da var hun klar på at hun ikke la noe i det. men jeg har litt vanskelig for å tro det når hun blir så keen så ofte når hun drikker. jeg aner ikke hva jeg føler og vil heller ikke ødelegge vennskapet vårt. jeg er helt blank. noen som har noen ideer om hva som kan foregå oppi hodet hennes? er det bare fylletull eller er det noen følelser hun stenger inne? og hva kan jeg gjøre? å snakke med henne virker ganske håpløst. vi var sammen i over et år og det nærmer seg et år uten henne nå. vi har mye kontakt men dersom det går lang tid uten at hun hører fra meg blir hun ganske nysgjerrig og usikker.
I Grosny Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Jenta di er ikke x, hun er semi-x. Du frykter å ødelegge ett vennskap dersom dere blir sammen igjen. Jeg tror ikke det er slik det funker. Jeg tror at nære vennskap med noen av motsatt kjønn som regel blir ødelagt når en av de skaffer seg en litt sjalu kjæreste, som har vondt av dette vennskapet.
I Grosny Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 (endret) Kanskje dere egentlig ønsker å være kjærester, uten å bruke altfor mye tid sammen. Fram og tilbake opplegg er fryktelig slitsomt, og forverrer kjærlighetssorg mye. Endret 20. juni 2010 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå