Gå til innhold

Bryllupet til Victoria og Daniel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fulgte med på store deler av kronprinsessebryllupet, og synes selvfølgelig det var flott og fint. Men det var ikke så mange ting jeg ville ha hatt på samme måte selv, og jeg er forsåvidt glad for at jeg ikke er prinsesse!

Jeg satt flere ganger og tenkte, jeg er glad vi ikke...

f.eks. er jeg glad det ikke skal ta en time fra de første gjestene ankommer kirken til seremonien begynner.

Og så er jeg glad vi begynner tidligere på dagen, så man ikke sitter ved bordet til kl 23. Og det var en del andre praktiske ting hvor jeg tenkte det samme, som jo blir mer komplisert når man har 500 gjester til middag, og ikke ca 80, som vi skal ha.

Jeg likte brudebuketten hennes, kanskje fordi jeg har hatt noe lignende i tankene til meg selv, bare med litt andre blomster. Formen var veldig lik sånn jeg har tenkt meg på forhånd å ha selv.

Og så likte jeg at hun kalte frem brudepikene og svennene når de skulle kutte kaken, det vil jeg huske på til vårt bryllup også.

Ble dere inspirert til deres eget bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i grunn ikke. Jeg skal gifte meg på byfogden og ha KUN de nærmeste i familien så ikke mange likhetstrekk der, hoho.

Skrevet

Jepp, nå har jeg bestilt et 5meter langt påhengs-slep, og vi har økt gjestelisten fra 70 til 500 stk!! :-)

Nei, ok..Unnskyld.

Poenge er vel egentlig at jeg synes alt ble for stort og voldsomt og dyrt(?) til å ta så mye inspirasjon ut av..Det var et nydelig bryllup, passende for en prinsesse, men hadde jeg selv vurdert noe lignende hadde det jo vært idiotisk. Men jeg likte den personlige vrien på vielsen, kjærligheten de 2 i mellom som kom bedre fram enn i de fleste kongelige brylluper. :-)

Skrevet

Er glad jeg ikke er prinsesse......den prinsessen jeg vil være for en dag er ikke slik :sjenert:

Skrevet

Nei egentlig ikke. Var ikke helt min stil. Men ble påminnet om at man ikke bruker sølvtøy og drypplys sammen. Lykke til , til personen som skal rense de speila og sølvtøyet :skratte:

Skrevet

Nei absolutt ikke. Vår bryllup er så langt i fra et prinsessebryllup.

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg ble litt irritert over at de ikke danset i takt og at han begynte valsen på feil tyngdeunkt. Da tenkte jeg "det der skal vi få til bedre" :fnise: Ja, og så syntes jeg det var bra han ikke roterte dem for mye når de danset, mannen min roterer masse og svogeren min er enda verre, jeg blir helt svimmel av å danse med dem og den derre antisvimmelteknikken har jeg ikke helt grepet på enda.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal dere ikke ha sjalupp? :goodbye:

Gjest redstar
Skrevet

Nei egentlig ikke. Og kjolen - oi jeg ble skuffet når jeg så den. Ja den var classy og fin, men så enkel? Hadde forventa meg mer:p

Kjedelig var hun rett og slett....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes kjolen hennes var nyyyyyydelig! Klassisk med rene linjer. Fantastisk :-)

Når det gjelder bryllupet så skal det visstnok være akkurat lik foreldrenes bryllup.

Skrevet (endret)

Skal dere ikke ha sjalupp? :goodbye:

Etter dette synes jeg ingen skal gifte seg uten sjalupp med masse gulldekor. Men min sjalupp skal ro litt fortere, fy farao så treigt det gikk.

Endret av Fresi
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei egentlig ikke. Og kjolen - oi jeg ble skuffet når jeg så den. Ja den var classy og fin, men så enkel? Hadde forventa meg mer:p

Kjedelig var hun rett og slett....

Når man er pen selv trenger man ikke å bruke kjolen for å få oppmerksomhet ;) Jeg synes den var nydelig jeg, noe Grace Kelly og slikt kunne gått med. Og med så mye pomp og prakt ellers hadde det kanskje blitt over the top med en bløtkakekjole.

Skrevet

Sjaluppen blir nok den neste dokurven ja! Dette blir dyrt folkens, men kanskje vårt kongehus har en å leie ut for å spe på apanasjen.

Fleip til side så syntes jeg brudebuketten var den fineste jeg har sett. Men må nok nøye meg med noe mindre...

Gjest redstar
Skrevet

Når man er pen selv trenger man ikke å bruke kjolen for å få oppmerksomhet ;) Jeg synes den var nydelig jeg, noe Grace Kelly og slikt kunne gått med. Og med så mye pomp og prakt ellers hadde det kanskje blitt over the top med en bløtkakekjole.

Ja så klart er jeg enig i det, og hun er en nyyydelig dame, jeg hadde bare forventa meg pittelitt mer:p

Skrevet

Det jeg ble mest inspirert av egentlig var hvor superforelsket de var, samtidig som de ikke brøt sammen i badcry.

Jeg er superfølsom for slike ting selv... Så hvordan det skal gå i mitt eget, og de tre bryllupene jeg skal i i sommer blir nok en øvelse i å telle kvisthull.

Samtidig var det lett å se at spesielt Victoria var helt på grensen veldig mange ganger.

Hvis jeg velger å holde tale selv, og jeg er VANT til å holde taler foran masse mennesker i jobben, og også å skrive dem, så kommer jeg nok ikke til å få frem et ord...

Men nå er nok Vickan litt vant til å være i rampelyset også da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...