Gå til innhold

Bryllupsmiddagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å prøve å sette opp et budsjett slik at vi vet ca hva vi bør spare opp, den dagen han frir da ;)

Det jeg lurer mest på er hva dere betalte for maten?

Ta gjerne med hva menyen var, om det var drikke inkludert til maten eller ikke, om det var på hotell eller om dere leide lokale i tilegg osv. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal leie lokale, sjekket først ut hoteller, men valgte dette bort, pga. pris (måtte kjøpe alt av mat og drikke på hotellet, med hotellpriser), og også fordi at vi da ikke fikk pynte før selve bryllupsdagen, noe som sikkert vil bli stress.

Vi leier lokale fra fredags morgen til søndagskveld, 3300 kroner for hele helga, inkl. vask.

Vi har bestemt oss for helstekt gris med diverse herrlig tilbehør, dette kommer til å bli 250 per pers (de kjøper gris etter antall personer, så kuvertprisen blir det samme uans antall pers).

Kaker og desert kommer i tillegg, her skal venner + familie lage kake, eneste kaken vi skal kjøpe er bryllupskaken.

Vi skal ha fri bar, og kommer til å kjøpe det meste i Sverige.

Lykke til med budsjettet, og frieriet ;)

Skrevet

vi betaler 32000 for middag og lokalet. da er det forett, hovedrett og dessert for 90 pers, men vi blir nok ikke mer en 80 kansje da jeg har sittet og finpusst på gjestelista. ellers så er duker, servietter, manskap, pynting med i prisen. drikken kommer utenom, men vi skal ha bonger da min familie er litt glad i alkohol og jeg vil ikke betale hele bar regningen for dem =) hehe.

jeg synes dette er rimelig da andre plasser måtte jeg ha betalt 58000 for bare 3 retter og selve lokalet..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi leier igjennom et hotell, lokalet er ikke på selve hotellet så vi får det hele helgen. Ca 60 gjester. Vi betaler 47000 og det inkluderer lokalet, 3 retters middag, drikke til maten, kaffe/cognac/baileys, servitører/bartender, opprydning/vask og hotellrom på bryllupsnatten. De stiller også med kopper, kar, duker, lysestaker, blomstervaser osv, resterende pynt fikser vi selv.

Skrevet (endret)

Vi betaler 475 per pers på grillbuffet med dessert. Dette inkluderer kokk som kommer og griller, alt utstyr og reise til oss (det tar 3 timer for firmaet å komme til oss). Vi gifter oss på privat eiendom, og drikke kommer i tillegg.

Endret av Sunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...