Gå til innhold

Tips til matt blush med rosa/ferskentoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg Nars Orgasm, men det ble litt for mye shimmer etter min smak. Er derfor fremdeles på jakt etter en fin blush, og lurer på om dere har tips til noen matte i omtrent samme farge som Orgasm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar Heidie! Tror jeg har sett noen blush-tester i bloggen din, er noen av de uten shimmer?

Gjest Heidie
Skrevet

Tror nesten bare jeg har blusher med shimmer (som jeg har skrevet om). Men skal skrive om Down Boy fra theBalm nå til uka (den er matt og rosa), også bestillte jeg nettopp Amour nå ;) haha. Den fra tikei som jeg skrev om i går er matt! Den er kjempefin :) Lovely heter den :)

Skrevet

nææ, den var fin Heidi... du er alt for flink til å få meg til å ville kjøpe ting:P

Skrevet

Så spennende! Hvor bestilte du fra?

Skrevet

Lurer på om Amour er noe lysere enn Orgasm? Synes fargen på Orgasm er utrolig fin, men takler ikke shimmer i ansiktet.

Gjest Heidie
Skrevet

nææ, den var fin Heidi... du er alt for flink til å få meg til å ville kjøpe ting:P

haha, det er mitt største talent :D

Gjest Heidila
Skrevet

the balm sin hot mama er veldig fin,men den er shimmer i da

Jeg anbefaler Peach fra Make Up store. Den er matt, en av mine favoritter :)

Fake bake "babe tool - just peachy" er veldig fin også. den har en blush og en higlight. blushen er matt :) transdesign.com eller http://www.beautybridge.com/batobyfaba.html

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...