Mariell5 Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Som overskriften sier, så trenger jeg hjelp. Min mini acer er ikke samarbeidsvillig lenger. Når jeg skal trykke på en mappe/fil, så merkes ikke bare denne ene, men flere i slengen, så når jeg skal åpne den ene, så åpnes det mange. Får ikke spilt av èn film, men vlc hopper frem og tilbake mellom alle filmene som er merket. Dette er utrolig irriterende, og noen må være så snill å fortelle meg hva dette er og hvordan jeg får det bort. Hjelp!! (Er sikkert ikke noe big deal, for de som kan med data osv. Værre med meg som ikke kan noe som helst )
Gjest brutal_mann Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 trykk vilt på ctrl, shit og alt knappene. Så løsner det.
Mariell5 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 trykk vilt på ctrl, shit og alt knappene. Så løsner det. ååå! TUSEN TUSEN TAKK :D Du er en reddende engel
Kamikatze Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Slå maskina av og på. Fjern strømpluggen og batteriet mens den er av. Og lær deg å skrive beskrivende overskrifter.
Gjest brutal_mann Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Ovrskriften var beskrivende nok den... "Ung jomfru i nød, ridder påkreves umiddelbart". Hva var uklart med den? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå