Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg kjeder meg sånn, og blir bare sittende på pc-en og surre uten å gjøre noen ting spesielt Hva kan jeg gjøre på?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Komme hit og vaske leiligheten min HAHA!!
Marabou Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 HAHA!! Whaaaat. Mye morro å pusle med her. Har noen eksepsjonelt festlige hybelkaniner og.
Miss Puddel Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 du kan gjerne vake min huset mitt også, hehe!
Meaty Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Hvorfor skriver så mange her "gjøre på"? Det heter ikke det! Når jeg kjeder meg, pleier jeg å sjekke NRKs nett-tv. Der er det utrolig mange timer med interessante og underholdende program! Ellers kommenterer jeg skrivefeil på KG, haha.
Gjest TanjaS Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Hvorfor skriver så mange her "gjøre på"? Det heter ikke det! Når jeg kjeder meg, pleier jeg å sjekke NRKs nett-tv. Der er det utrolig mange timer med interessante og underholdende program! Ellers kommenterer jeg skrivefeil på KG, haha. Bergensere sier det, kanskje hele vestlandet, hva vet jeg Jeg og syns det var merkelig da jeg flyttet til Bergen (og nå sier jeg det selv ) Men jeg sier IKKE gøyt. "Gjør du på noe gøyt?"
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 ET sted går grensen, så det gjør jeg så menn ikke. Kjeder meg ikke heller, så er det sagt. Og om jeg skulle finne på å kjenne kjedemeg-syndromet, så har jeg en egen kåk og vaske først, hehe..
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 Kjeder du deg? Ærlig talt Gå deg en tur, evt ta deg en tur på nærmeste pub og se på fotball hvis du interesserer deg for det Husarbeid tar også sin tid.. Eller du kan passe nevøen min, der har du en hel dag til råde på Tusenfryd eller noe.
Realisten Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Kjeder du deg? Ærlig talt Gå deg en tur, evt ta deg en tur på nærmeste pub og se på fotball hvis du interesserer deg for det Husarbeid tar også sin tid.. Eller du kan passe nevøen min, der har du en hel dag til råde på Tusenfryd eller noe. La random guy på KG ta med nevøen på tusenfryd. Her har man pareting av første klasse.
ilcrappo Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Hvorfor skriver så mange her "gjøre på"? Det heter ikke det! Når jeg kjeder meg, pleier jeg å sjekke NRKs nett-tv. Der er det utrolig mange timer med interessante og underholdende program! Ellers kommenterer jeg skrivefeil på KG, haha. Du har ikke noe bedre å gjøre på enn å kommentere folks skrivefeil?
Meaty Skrevet 21. juni 2010 #12 Skrevet 21. juni 2010 Du har ikke noe bedre å gjøre på enn å kommentere folks skrivefeil? Hm....har du gjort på deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå