Gå til innhold

Kjeeeder meg

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjeder meg sånn, og blir bare sittende på pc-en og surre uten å gjøre noen ting spesielt

Hva kan jeg gjøre på? :angry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komme hit og vaske leiligheten min

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Komme hit og vaske leiligheten min

HAHA!! :ler:

Skrevet

HAHA!! :ler:

Whaaaat. Mye morro å pusle med her. Har noen eksepsjonelt festlige hybelkaniner og.

Skrevet

du kan gjerne vake min huset mitt også, hehe!

Skrevet

Hvorfor skriver så mange her "gjøre på"? Det heter ikke det!

Når jeg kjeder meg, pleier jeg å sjekke NRKs nett-tv. Der er det utrolig mange timer med interessante og underholdende program! :) Ellers kommenterer jeg skrivefeil på KG, haha.

Gjest TanjaS
Skrevet

Når jeg kjeder meg, pleier jeg å sjekke NRKs nett-tv. Der er det utrolig mange timer med interessante og underholdende program! :) Ellers kommenterer jeg skrivefeil på KG, haha.

Bergensere sier det, kanskje hele vestlandet, hva vet jeg :tongue: Jeg og syns det var merkelig da jeg flyttet til Bergen (og nå sier jeg det selv :ler: ) Men jeg sier IKKE gøyt. "Gjør du på noe gøyt?" :ler:

Skrevet

ET sted går grensen, så det gjør jeg så menn ikke. Kjeder meg ikke heller, så er det sagt. Og om jeg skulle finne på å kjenne kjedemeg-syndromet, så har jeg en egen kåk og vaske først, hehe..

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Kjeder du deg? Ærlig talt :) Gå deg en tur, evt ta deg en tur på nærmeste pub og se på fotball hvis du interesserer deg for det :) Husarbeid tar også sin tid.. Eller du kan passe nevøen min, der har du en hel dag til råde på Tusenfryd eller noe.

Skrevet

Kjeder du deg? Ærlig talt :) Gå deg en tur, evt ta deg en tur på nærmeste pub og se på fotball hvis du interesserer deg for det :) Husarbeid tar også sin tid.. Eller du kan passe nevøen min, der har du en hel dag til råde på Tusenfryd eller noe.

La random guy på KG ta med nevøen på tusenfryd. Her har man pareting av første klasse.

Skrevet

Du har ikke noe bedre å gjøre på enn å kommentere folks skrivefeil? :)

Skrevet

Du har ikke noe bedre å gjøre på enn å kommentere folks skrivefeil? :)

Hm....har du gjort på deg? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...