Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Helt ærlig. Er dette snittet av hva som representerer mine gifteklare medsøstere? I såfall har jeg et helt annet syn på forberedelser og hva som er viktig og ikke viktig på bryluppsdagen min. Håper ikke at jeg får et "dårlig" brylupp av den grunn. Virker som mange her kun tenker på forberedelser og detaljer. Det er ikke EN eneste en omtrent som prater om sin tilkommende. Tenk på det dere!
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Han er da virkelig ikke noe som skal legges ut på nettet!!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Enig i det men det er ikke EN eneste som diskuterer antrekk til brudgommen ol. Alt dreier seg om seg og sitt og hvor fine dere tror dere skal bli. Må le jeg
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Hvis han har et ønske om å lufte sine detaljer i offentligheten får han gjøre det selv. For meg ville det være et overtramp å legge ut detaljer om han her inne.
ringblomst Skrevet 24. september 2003 #7 Skrevet 24. september 2003 Bare fordi man er opptatt av blant annet detaljene betyr ikke at man ikke har riktig fokus på hva som er viktig i et ekteskap...hvor kom den logikken fra? Jeg snakker hele tiden om vårt bryllup, men han hadde ikke vært særlig glad om jeg hadde lagt ut masse ting om han her - det er veldig greit med en privat sone også. Når man er på et bryllupsforum virker ting mer intenst enn det er i virkeligheten - her inne kan det jo virke som om alle som skal gifte seg kun tenker på bryllup, noe som i hvert fall ikke er tilfelle for meg. PS. Brudgomsklær har jo blitt tatt opp mer enn en gang - bruk søkefunksjonen
Gjest Poirot Skrevet 24. september 2003 #8 Skrevet 24. september 2003 Er vel ikke brudens hovedansvar å ordne mannens klær også? litt må vel han klare. Her er det mange som spør om råd og tips. Da vil det handle om detaljer. Kjærestene kan man lese om i dagbøker, på samliv eller seksualitet; i den grad noen ønsker å legge ut om dem. Selv skriver jeg lite om min samboer, mindre enn jeg egentlig vil. For det er nok å brette meg selv ut, om jeg ikke skal brette ut ham også. Det må han få velge selv.
Snorkie Skrevet 24. september 2003 #9 Skrevet 24. september 2003 Sist jeg kikket het dette forumet Bryllup og ikke Ode til Mannen Hele bryllupet dreiser seg jo om at man har funnet den personen man vil dele livet med, og jeg synes at denne siden hadde blitt rett så kjedelig hvis alle innleggene skulle være en lovprisning til mannen og den dype kjærligheten. Grunnen til at jeg er på sidene er å få tips og ideer til hvordan vi kan få en flottest mulig dag sammen med familie og venner. Jeg koser meg når jeg planlegger det meste jeg; middagsselskap for venner, bursdagsselskap for barna, til og med helgen eller en vanlig hverdag (planleggingsmenneske- Jeg ) Men bryllup, det er ikke lov å planlegge for da elsker man ikke mannen sin, bryr seg ikke om han, overkjører ham eller det som verre er. Kanskje vi bør ha en merknad i signaturen? Jeg elsker mannen min selv om jeg kommer til å ha rosa servietter på bryllupsdagen!
blåveis Skrevet 25. september 2003 #10 Skrevet 25. september 2003 det er stor forskjell på instillingene de enkelte her inne har til bryllup også, så det å sette alle i en boks blir for enkelt og det dette forumet er til for å diskutere er bruders bryllupsforberedelser detaljer om min kjære velger jeg å ikke legge ut her.. klart jeg vil se bra ut på brullupsdagen.. men det er virkelig ikke det jeg tenker mest på i det daglige.. ikke en gang det jeg tenker mest på her på KG (men det kommer nok mer etter hvert som det nærmer seg kjolekjøp osv )
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #11 Skrevet 25. september 2003 Og dessuten er det en kjensgjerning at det er flest bruder som organiserer bryllup, menn er hjertelig velkomne her inne, og vi diskuterer gjerne smokinger opp og ned også, men foreløpig kan jeg ikke huske å ha sett så mange gommer som er opptatt av det her inne......
Drew Skrevet 25. september 2003 #12 Skrevet 25. september 2003 Hvis han har et ønske om å lufte sine detaljer i offentligheten får han gjøre det selv. For meg ville det være et overtramp å legge ut detaljer om han her inne. Som om jeg skulle sagt det selv!
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #13 Skrevet 25. september 2003 Som om jeg skulle sagt det selv! He he ja her inne finnes det bare kloke jenter...
hallingbrud Skrevet 25. september 2003 #14 Skrevet 25. september 2003 Kjæresten min klarer å finne ut hva han vil ha på seg til bryllupet vårt uten at jeg trenger å blande meg bort i det. Og selv om det selvfølgelig er mitt forhold til kjæresten min og ikke selve deltaljene som er viktige her i livet, så ønsker jeg jo (og sikkert flere med meg) at denne dagen skal være så flott som overhode mulig. Vi skal ikke bli nødt til å irritere oss over små-ting, styre med ting vi har glemt tidligere osv.osv. Derfor er disse forberedelsene og detaljene viktige. Dette skal være en dag man gleder seg til og husker resten av livet, ikke noe man tar lett på!
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #15 Skrevet 25. september 2003 Og hvem kan egentlig bestemme at detaljstyring er noe negativt??? Bør ikke det være opp til hver enkelt brud (brudepar) ?
cappocino Skrevet 25. september 2003 #16 Skrevet 25. september 2003 ***gjest*** hvilken gjest??? ....snur meg for å titte......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå