Gå til innhold

Vuvuzela i VM

Vuvuzela  

20 stemmer

1. 1. Bør vuvuzela fjernes fra VM kampene?

• Ja
      13
    • Nei
      4
    • Bryr meg ikke
      3

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Vuvuzela en den største dritten som noen gang er brakt inn på en fotballbane. Dette smittebefengte virusspredende søppel "instrumentet" bør brennes for evig og alltid. Måtte NFF forby dritten på enhver norsk arena!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, de er ingenting i forhold til de jævla kubjellene vi drasser rundt på i vinteridrett.

Men jeg ser ikke fotball, så egentlig kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemte nei. Ser ikke på VM ;)

Gjest Trajan
Skrevet

Jeg bryr meg ikke

og om det blir litt for mye så skrur jeg av lyden. Det går ann vet dere og skru av lyden.

Det er nemelig en knapp på fjernkontrolen som er slik at man kan skru av lyden. Så neste gang det plagere dere så ta opp fjernkontrollen og trykk på denne knap og se at lyden går av

Prøv noen ganger slik at dere lærer hvordan man skrur av lyden når lyden plagere dere

Siden det er uansett lite vits og høre på komentatorene de snakker uansett bare tøv

Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg bryr meg ikke

og om det blir litt for mye så skrur jeg av lyden. Det går ann vet dere og skru av lyden.

Det er nemelig en knapp på fjernkontrolen som er slik at man kan skru av lyden. Så neste gang det plagere dere så ta opp fjernkontrollen og trykk på denne knap og se at lyden går av

Prøv noen ganger slik at dere lærer hvordan man skrur av lyden når lyden plagere dere

Siden det er uansett lite vits og høre på komentatorene de snakker uansett bare tøv

Ikke alle syntes at kommentatorene prater tøv ;) Og ikke alle sitter klistret til skjermen og følger med på fotballen uten å gjøre noe annet i halvannen time 3 ganger om dagen slik at de ikke behøver lyd for å få med seg alt spennende.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Lyden er halve opplevelsen. Det vil si, lyden av applaus, lyden av piping, lyden av sang, lyden av jubel. Lyden av forjævlgk svære veps not so much...

Skrevet

Jeg synes absolutt de bør fjernes! De ødelegger hele moroa ved å sitte å se på VM, en får jo ikke med seg noe av stemningen, bare en masse monoton støy. Jeg håper norske fotballfans har vett nok til å ikke kopiere denne kulturen, skjønt kultur og kultur...fenomenet er visstnok kun 20 år gammelt.

Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Jeg synes absolutt de bør fjernes! De ødelegger hele moroa ved å sitte å se på VM, en får jo ikke med seg noe av stemningen, bare en masse monoton støy. Jeg håper norske fotballfans har vett nok til å ikke kopiere denne kulturen, skjønt kultur og kultur...fenomenet er visstnok kun 20 år gammelt.

FFK (hvis jeg husker rett) har totalforbud mot disse nå..

Endret av Huffsa
Skrevet

Vuvuzela er noe faenskap! Ikke bare reduserer den opplevelsen for oss seere, men den påvirker også spillerne. Bare se hva den har gjort med Frankrike!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...