Barcelone Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Det er på tide for oss å fylle ut prøvingsattest, men jeg er litt usikker på om vi fyller ut hver vår eller om vi skal ha en sammen? Og hvordan er det med forlovererklæringene? Når skal de fylles ut? :klø:
Gjest knudsen Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Da jeg giftet meg måtte vi begge skrive på hver sine prøvings attester. og begge forloverene måtte også ha hvert sitt ark å levere inn:)
Barcelone Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 Men når skal vi levere inn forloverattestene? Er det nærmere bryllupet det eller?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Alle papirene sender dere inn samtidig, ca 4 mndr før bryllupet, siden prøvingsattesten er gyldig i fire mndr.
Barcelone Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2010 Og alt sendes til vårt lokale skattekontor?
Endelig Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Og alt sendes til vårt lokale skattekontor? Stemmer. Det er nok ikke akkurat de som skal ha papirene, men de sender dem riktig for deg:)
junipia Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 oii hva er så dette??? vi gifter oss om 3 måneder å jeg aner ikke hva,hvem å hvordan på akkurat dette kjenner jeg:O hvor får en slike papirer osv?? HJÆLP!!
Gjest gurimalla Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 oii hva er så dette??? vi gifter oss om 3 måneder å jeg aner ikke hva,hvem å hvordan på akkurat dette kjenner jeg:O hvor får en slike papirer osv?? HJÆLP!! Du har god nok tid til å fikse dette for det tar bare et par uker. Du finner dokumentene og informasjon her: http://www.skatteetaten.no/no/Bibliotek/Sporsmal-og-svar/?mainchapter=92968#x92968 Flaks at du leste dette da, ellers hadde dere ikke fått lov til å gifte dere den planlagte dagen.
Supramundane Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Med tre måneder har du nok av tid. Jeg sendte inn min og mannen min sine skjema, pluss hver våre forlovere sitt - samt mitt navneendringsskjema. Da ble navneendringen gjeldende fra vielsesdatoen, veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå