Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg en pakke med Baby Foot på parfymeri etter å ha hørt noen skryte veldig av det. Er det noen her som har prøvd det og kan dele sine erfaringer? Funket det bra på dere? Ble flassingen veldig sjenerende?

Hadde vært deilig å bli kvitt litt hard hud under beina, men jeg vil bare høre med andres erfaringer før jeg prøver. :jepp:

Endret av Lenestol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Jeg har ikke så mye hard hud under høyre fot, men pga et dårlig kne belaster jeg venstre forten mer og der har jeg veldig mye sjenerende hard hud. Jeg er flinkt til å smøre meg og har alltid filt 1-2 ganger i uken, men på venstre forten blir det ikke bedre....

Til jeg oppdaget babyfoot ;)

Bruke "sokkene" i to timer og merket ikke noe ubehag (jeg reagerer lett på f.eks hårfjerningskremer, men ikke noe ubehag med denne). Etter 4 dager begynte jeg å se at huden flasset litt, men førøst etter 8 dager ble det skikkelig ille på venstre foten, mens høyre var det bare moderart. Tok en 4 dager med skikkelig flassing på venstre før jeg var ferdig. På min venstre fot var det en del, men siden det er på undersiden la jeg ikke særlig merke til det. På den høyre flasset jeg også, men ikke like mye, så den var ikke sjenerende.....

Føttene ble myke og har holdt seg slik. Nå smører jeg med fotkrem hver morgen og har droppet fil. Fil vil irriterer huiden så den blir hard igjen (på samme måte som føttene blir "herdet" om man går mye barfot). Nå er det bare noe uker siden jeg prøvde, men foreløpig lover det bra :) ikke noen rødhet eller irritasjon!

Skrevet

Har ikke prøvd. Men det så veldig spennende ut. Hvor mye kostet det?

Skrevet

Den virker fantastisk bra på meg! Jeg overdriver ikke når jeg sier at mine føtter så akkurat ut som de på pakken etter en uke. Effekten blir bedre hvis man har føttene i vann hver dag til de begynner å flasse :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster baby foot?

Skrevet

199 :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan man bruke disse selv om man sliter med mye fotsvette, eller vil det hemme virkningen...?

Gjest Spinell
Skrevet

Kan aldri tenke meg at fotsvette skulle ha noe å si. Babyfoot-en er jo et engangsprodukt som man har på føttene i etpar timer for deretter å skylle av.

Babyfoot fungerte helt ok på meg, men ikke mer enn det. Huden flasset av ganske jevnt, så de partiene som hadde ekstra tykk hud (hælene for min del) ble absolutt bedre, men slett ikke fullstendig babymyke.

Skrevet

Noen mp ha to behandliinger med to ukers mellomrom første gangen, fikk jeg beskjed om når jeg kjøpte min pakke. jeg klarte meg heldigvis med bare en, men ahr man svært hard hud kan det nok være man må prøve flere ganger :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger!:))

Ble bare litt skepktisk når jeg leste på pakken at man burde prøve på et LITE område på huden i 2 timer først (..jeg eier ikke tålmodighet - jeg vil rett på sak, jeg:) Var derfor jeg lurte på om noen hadde noen dårlige erfaringer. Men det høres ikke slik ut!:)

Jeg kjøpte de på Esthetique parfymeri på tilbud til 180 kr.. men vanlig pris er ca 200kr. :)

Skrevet

De fleste kan ta de rett på, man merker fort om man reagerer eller ikke ;) Men merker man ubehag skal de rett av og beina må skylles godt.

Skrevet

Det funker VELDIG bra :)

Skrevet

Fantastisk produkt! Jeg var MEGET skeptisk........jeg er veldig allergisk, merka ikke noe ubehag. Tok lenge før det begynte å flasse, 8 dager. Men da tok det helt av. Jeg synes flassingen var noe sjenerende, og skulle ønske jeg gjorde det før sandalsesongen startet.

Jeg flasser enda, 14 dager siden i dag. Resultatet ble meget bra, noe hard hud på hæl som ikke løsner tror jeg, så jeg skal nok prøve en gang til.

Anbefales!

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med baby foot, men det så helt grusomt ut mens føttene flasset.

Fascinerende og ekkelt å dra av store skinnbiter. :ler:

Jeg kjøpte min pakke på eBay til 23.99 dollar.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe av det beste jeg har prøvd!!! Jeg har superhard hud under både hælen og selve "fotballen" om dere skjønner, satt med sokkene i to timer (med sokker utenpå) forrige onsdag kveld. De første dagene etterpå følte jeg meg litt ekstra tørr i huden på føttene, på mandag hadde jeg to pittesmå flekker som flasset, på tirsdag vasket jeg bare lett over foten som vanlig i dusjen og merket jeg var kjemperu og det begynte å drysse. I dag, onsdag en uke etter at jeg tok behandlingen, har det tatt helt av! Satt med føttene i lunkent vann en halvtimes tid nå på kvelden, masserte de forsiktig med peelinghansker og fikk fjernet masse. Jeg tuller ikke når jeg sier at det sikkert var nok hud i bunnen av balja til å fylle opp et desilitermål!!! Er enda masse igjen å ta av, men merker at huden blir supermyk ja. Helt nydelig!

Skrevet

Er dette den samme som selges på VIta?

Lukter den noe?

Skrevet

Ja, er samme som selges på vita :) Lukter litt, men ikke veldig sterkt eller vondt.

Skrevet

Dette høres jo fantastisk ut! Vil prøve!!

Skrevet

Ja, er samme som selges på vita :) Lukter litt, men ikke veldig sterkt eller vondt.

Ok, jeg la merke til merket engang og ble litt skeptisk. Prøvde noe greier av det merket en gang for lenge siden, det skulle hjelpe deg med å sove. Du klistret to lapper under bena. Og det luktet så vondt og så sterkt at jeg ble kvalm. tok lappene av og vasket beina men lukten satt i en uke, blærh :P

Men, godt å vite at denne ikke lukter slik!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Husk at dette produktet IKKE må brukes av personer som har eksem eller psoriasis på/under føttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...