Gå til innhold

For kort penis

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når jenter, som ikke en gang har penis, klarer å ha sex med hverandre så burde gutter klare det også uavhengig om de har en 20'er eller 5'er i buksa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja..en gutt som må bruke strap-on fordi han er for kort vil jo ikke føle segydmyket :skratte:

Skrevet

Selvsagt. Lengden har ikke noe å si.

Gjest Eurodice
Skrevet

Når jenter, som ikke en gang har penis, klarer å ha sex med hverandre så burde gutter klare det også uavhengig om de har en 20'er eller 5'er i buksa.

Jentesex betyr ikke nødvendigvis at man trenger å ha noe i vagina.

Skrevet

Ja, men ikke alle jenter tenner på jenter.. Jeg tenner på menn, og selv om jeg får helt supre orgasmer av en liten vibrator uten penetrering overhodet, så må jeg være så ærlig å si at både lengden og tykkelsen har betydning :lur: En stor, hard, grov kuk er noe av det mest sexy og maskuline jeg kan se for meg ;) Sier ikke dermed at den må være 20 cm lang, men det er en fordel om den er litt mer enn 5..

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, men ikke alle jenter tenner på jenter.. Jeg tenner på menn, og selv om jeg får helt supre orgasmer av en liten vibrator uten penetrering overhodet, så må jeg være så ærlig å si at både lengden og tykkelsen har betydning :lur: En stor, hard, grov kuk er noe av det mest sexy og maskuline jeg kan se for meg ;) Sier ikke dermed at den må være 20 cm lang, men det er en fordel om den er litt mer enn 5..

Jeg er enig med deg. Orgasmer kan oppnås på flere måter, men penetrering av en liten, kanskje også tynn, penis er både vanskelig og utilfredsstillende. Man må være kreativ og akrobatisk er min erfaring :) .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå får vi huske at det finnes små jenter også, og de har det veldig greit med middels til små utgaver. Det finnes noen som passer for alle. :)

Gjest Mann29
Skrevet

Jeg er enig med deg. Orgasmer kan oppnås på flere måter, men penetrering av en liten, kanskje også tynn, penis er både vanskelig og utilfredsstillende. Man må være kreativ og akrobatisk er min erfaring :) .

Akkurat som det er vanskelig og utilfredsstillende å ha sex med ei usexy kvinne. Da hjelper det verken å være kreativ eller akrobatisk.

Gjest Eurodice
Skrevet

Akkurat som det er vanskelig og utilfredsstillende å ha sex med ei usexy kvinne. Da hjelper det verken å være kreativ eller akrobatisk.

Har du sex med noen du finner usexy og ikke tenner på? Det er klart det ikke er særlig givende, uansett hvordan man er utstyrt for å si det slik, både mann og kvinne.

Skrevet

rart det alltid er penisstørrelsen det skal gå på. Er selv en liten cm eller to over gjennomsnittet utstyrt og har allikevel truffet på jenter som er så vide at jeg ikke merker noenting, er som å dælje en vaskebalje. musklene i skjeden går faktisk an å trene opp, og det slår meg at jenter som har veldig spesifikke og høye krav til mannens størrelse hadde gjort det mye enklere for seg selv hvis de bare trente opp vaskebøtta si litt.

Man ser flisa i sin brors øye, men ikke bjelken i sitt eget :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...