Azure Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Skal ut en liten reise og tenkte kanskje jeg burde ha med litt forskjellige ting som plaster, og annet. Vi skal på en to ukers tur i Asia. Hva er det viktigste du tar med deg i reiseapoteket ditt? I tillegg lurer jeg på om vi burde bruke idoform eller lignende når vi skal være i Malaysia? Har alltid brukt det i land som Egypt og Tunisia og aldri hatt noen problemer med magen da.
Amys Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Idoform eller noe liknende, paracet og plaster hvis jeg skal gå mye (tilfelle gnagsår)
Gjest padawan Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 du bør vel strengt tatt ha med Imodium elle rlignende også i tilfelle dere får mageproblemer. jeg har også altid med meg et førstehjelpsskrin som er med meg uansett hvor jeg er. jeg har oppgradert det med imodium, smertestillende, plaster og skalpeller slik at den er helt komplett og at jeg er klar for det meste som skulle skje. jeg har også med noen enkeltmannspakker fra forsvaret men de ligger ved siden av.
Ida1989 Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 www.apotek1.no Har alt du trenger på sin side!
Gjest SmallTalk Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Hva er det viktigste du tar med deg i reiseapoteket ditt? Paracet, Compeed og reiseforsikringsbeviset mitt. Nå reiser jeg stort sett i land hvor det er kort vei til en dyktig lege dersom noe skulle skje. Nåe jeg har vært litt utenfor allfarvei så har jeg hatt med meg sterilt saltvann, spritservietter, plaster, sportstape (fra apotek, ikke sånn jalla til å tape fast leggskinn med), pinsett, kulltabletter og en god dose smertestillende.
Gjest padawan Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 jeg vil påstå at kulltabletter er gått ut på dato og at Imodium har tattt over den delen av førstehjelpsskrinet ;P
Gjest SmallTalk Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 jeg vil påstå at kulltabletter er gått ut på dato og at Imodium har tattt over den delen av førstehjelpsskrinet ;P Stopper Immodium oppkastrunder?
minienthe Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 litt avhengig av reisemålet men paracet, novaluzid, immodium, plaster, bacimycin, xylocain, sterile kompresser, sterilt saltvann i enkeltpakninger, pinsett og teip er alltid med hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå