Sugerøret Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Har funnet et par (5stk) bh'er som jeg virkelig kunne tenke meg.Disse er jo mye billigere enn hva jeg har funnet i Norge og litt mer spennendes enn kun hvit eller hudfarget bh. Bruker 85 G/H Men er litt bekymra for størrelser,retur hvis bh'n ikke passer osv. Noen som har bestilt fra Bravissimo ? Hvordan er størrelsen vs norske ? Kvalitet ? Jeg kunne også tenke meg en sportsbh av merket Freya som Bravissimo fører. står mellom Freya Active Underwired bra Men denne er jeg usikker på pga bøylen.Tror den vil gi ubehag ved f.eks sykling. og Freya Active 4001 liker best utseende på denne Impact Free Sports by Royce Noen som har erfaring med noen av disse ?
onyx Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg tror nok de oppgir i UK størrelser, noe jeg har hørt ligger en cup størrelse over norske. Dvs en UK E cup = norsk F, selv om cupstørrelsen oppgis å være den samme om du ser i merkelappene på bhene. Min erfaring er at dette stemmer med f.eks. Triumf, som jeg alltid finner for små i cupen om jeg prøver samme str som jeg bruker i Freya eller Fantasie. Angående den sportbheb med bøyle. Den har jeg og den er veldig god, men stram i omkretsen/lite stretch. Jeg synes ikke den gnager, bøylene er myke og hele bhen er veldig stødig. Jeg har bare brukt den til jogging, så vet ikke hvordan den er med sykling.
Sugerøret Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2010 onyx takk for tilbakemelding! Har hørt lignendes ang cup'en,så jeg får være obs der ang bøyler så har jeg kun erfaring fra tidligere og da uten bøyler i sportsbh.Vanlig bh er drepen
Flua Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har bestilt masse fra Bravissimo, veldig fornøyd. Men, jeg har funnet størrelsen min på Freya BH'er her i Norge. Har aldri hatt behov for å returnere noe......men, det er kanskje vanskelig å treffe med riktig størrelse første gangen. Har også kjøpt noen topper jeg er veldig fornøyd med, sånne med innebygd BH, genialt for oss med store bryst! Synes de har veldig mye fint.
Sugerøret Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2010 (endret) hei flua og takk for tilbakemeldninger.Kjøpte du din vanlige størrelse eller måtte du opp en cup? Tenkte å bestille vanlige bh i en cup større og freya sportsbh i min normale størrelse ettersom sports bh skal være litt trangere.Har endelig bestemt meg for Freya Active soft cup .....tror jeg Ah de toppen ja. Fant noen jeg har så lyst på! Likte denne http://images.bravissimo.com/clothing/ov46oba-large.jpg og denne L http://images.bravissimo.com/clothing/yn11wha-large.jpg Innlegget er endret Bond, mod Endret 29. juni 2010 av Bond
Flua Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har funnet størrelser i Freya bh her, og bestilte det samme. Likedan med klær.
Sugerøret Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2010 hvor kjøper du Freya i Norge? Har aldri funnet den i min størrelse før. nå har jeg bestilt fra bravissimo og venter nervøst på resultatet
Flua Skrevet 26. juni 2010 #9 Skrevet 26. juni 2010 Brit's Undertøysalong på Stjørdal, Nord-Trøndelag har ihvertfall. Kanskje de vet av andre butikker i Norge, hvis du ringer?
Flua Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 HERkan du søke etter butikker i Norge som fører Freya. Den er litt ustabil akkurat nå ser jeg.....
V.B. Skrevet 27. juni 2010 #12 Skrevet 27. juni 2010 Har brukt Bravissimo flere ganger, og er generelt ordentlig fornøyd. Jeg er 85I i norske str og 38G i Bravissimos str, så har du et referansepunkt. Jeg har også returnert, og det har ikke vært noe problem. Det eneste er at leveranser generelt har tatt veldig lang tid (absolutt lenger enn beskrevet på siden deres), så om du trenger noe i all hast er ikke dette stedet jeg ville brukt.
Gjest Blondie65 Skrevet 27. juni 2010 #13 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har også kjøpt fra Bravissimo - men jeg dro til butikken deres og fikk tilpasset først. Så jeg vet hva størrelsen er. Kvaliteten er fantastisk i forhold til prisen! Jeg har akkurat kjøpt Freya Active 4001 men har ikke fått brukt den enda. Det eneste som er et men med disse BH'ene er at når de er riktig tilpasset og helt ny er de et mareritt å få på fordi det er så trangt. Synes det har gått greit med leveringen - men så er ikke jeg så kravstor kanskje ... alt under en måned er greit liksom.
Sugerøret Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 27. juni 2010 V.B takk for dine synspunkter Jeg er 85G/H ( I hos change,målt og det er i allefall helt feil.) i norske str.men har bestilt 38G i eng.str. Om jeg får feil str.kan jeg jo sende tilbake Blondie ,er vel som deg,ikke kravstor på leveringa.SÅ lenge den kommer Har bestilt fra andre steder og det har tatt opp til 3 uker eller rundt der.Ingen hast bare veldig spendt Suzy, jeg har vært på lalina men hørte ingenting om freya.Ene bh'n min derfra er ikke av god kvalitet men kosta skjorta -noe som gjør at jeg ikke har lyst til å reise dit igjen. Nupper på bh'n etter noen dagers bruk Jeg vasker alle bh'er for hånd, kun klemming og ikke gnikking. Men om de har freya og jeg liker merket ,er det jo mulighet for at jeg tar en tur. Nå sitter jeg her og tripper.
Suzy Skrevet 28. juni 2010 #15 Skrevet 28. juni 2010 Suzy, jeg har vært på lalina men hørte ingenting om freya.Ene bh'n min derfra er ikke av god kvalitet men kosta skjorta -noe som gjør at jeg ikke har lyst til å reise dit igjen. Nupper på bh'n etter noen dagers bruk Jeg vasker alle bh'er for hånd, kun klemming og ikke gnikking. Men om de har freya og jeg liker merket ,er det jo mulighet for at jeg tar en tur. De har både Freya og Fantasie på La Lina. Jeg har handlet vanvittig mye der, men stort sett aldri vært misfornøyd på noe vis, så det var sdynd du hadde fått så dårlig inntrykk av dem. Jeg ville ha dratt tilbake og klaget om den faktisk var så dårlig som du sier - de må selvsagt ta imot klager de og om det de selger ikke er av den standarden det bør være. Lykek til i allefall
Sugerøret Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 29. juni 2010 De har både Freya og Fantasie på La Lina. Jeg har handlet vanvittig mye der, men stort sett aldri vært misfornøyd på noe vis, så det var sdynd du hadde fått så dårlig inntrykk av dem. Jeg ville ha dratt tilbake og klaget om den faktisk var så dårlig som du sier - de må selvsagt ta imot klager de og om det de selger ikke er av den standarden det bør være. Lykek til i allefall Helt klart burde jeg ha dratt tilbake til Lalina.Bh'n kosta 1100nok og den var nuppete etter noen timers bruk.Det ble ikke til at jeg fikk reist (bevegelsesproblemer). Men servicen var flott og de var kjempekoslige der. Fantasie har jeg ikke hørt om. Fliir jeg har vel egentlig ikke tenkt over at bh'ne har navn,bare størrelse .
Bex Skrevet 29. juni 2010 #17 Skrevet 29. juni 2010 Jeg handler alt mitt undertøy hos Bravissimo, men er i London ganske ofte, så kjøper det i butikk. Så kan ikke gi råd om norske vs engelske størrelser. Og bruker 65GG, som de knapt nok har hørt om i Norge... Lalina har vel Norges beste utvalg, men det er veldig dyrt, og litt antydning til kjøpepress. Synes man skal få mene at BHen ikke er pen om man vil det... Har den Freya Active 4001, og er veldig fornøyd. Holder alt på plass! Men måtte opp en størrelse i omkrets, for den er STRAM! Ellers er jeg selv mer fornøyd med Panache enn Freya, puppene blir finere. Men det kommer nok helt an på hvordan kroppen din er. Prøv å kjøp en i hvert merke først, kanskje, så får du testet både størrelse og fasong Eller ta en London-tur Eller hør med noen som skal til London. De har butikk midt på Oxford Circus!
Sugerøret Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #18 Skrevet 30. juni 2010 ÅÅH sjalu jeg! Har veldig lyst på en London-shoppetur ja.Men ingen jeg kjenner har bh problemer på samme måte som meg. De jeg bestilte er nå sendt og jeg er neeeesten hyper Får bare teste & prøve seg frem gitt Kroppsfasongen min? Ballong.. Enig ang lalina.Mye fint men du blir nesten presset litt for mye til å prøve på ting du ikke vil og ikke ønsker å kjøpe.
Sugerøret Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #19 Skrevet 8. juli 2010 Fikk pakken min nå og er gledelig overrasket Freya var litt trang rundt men ellers bra Den andre måtte jeg ha på hakene/spenne rad nr2. vanligvis har jeg de på ytterste hakk. Nydelig stoff som samsvarte helt med hva jeg så på nett. Dessuten har tollen enten feil på sine sider eller regnet feil,slik at tollen ble billigere enn jeg hadde regnet ut
Gjest Blondie65 Skrevet 8. juli 2010 #20 Skrevet 8. juli 2010 Fikk pakken min nå og er gledelig overrasket Freya var litt trang rundt men ellers bra Den andre måtte jeg ha på hakene/spenne rad nr2. vanligvis har jeg de på ytterste hakk. Nydelig stoff som samsvarte helt med hva jeg så på nett. Dessuten har tollen enten feil på sine sider eller regnet feil,slik at tollen ble billigere enn jeg hadde regnet ut Ikke toll. MVA. Det er ikke toll på disse produktene. Og ja produktene samsvarer svært godt med bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå