Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse om en god, vannfast mascara nå til sommeren? En som tåler bad, og ikke sverter.

Trenger også tips til sminkefjerner som fungerer på vannfast øyensminke.

Kan legge til at jeg er linsebruker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg med på denne, skal i bryllup neste helg og kom på at det kan være lurt å ha vannfast mascara, så lettrørt som jeg er...!

Skrevet

Clinique high impact curling mascara, er vannfast og fjernes med varmt vann. Kjempegod mascara som ikke drysser!

Skrevet

Jeg har fet hud og har prøvd mange forskjellige typer, eneste som ikke sverter av er denne

Prøvde billigere varianter og dyrere,men de aller fleste sitter ikke godt nok eller er håpløse å få av igjen (!!) Fjerner min med Tana Pads

Skrevet

Jeg kjøper Aldri vannfast for syns vippene blir brekt av det. Er kjempefornøyd med vanlig maskara :)

Skrevet

Takk for raske svar :)

Jeg tror jeg skal prøve Maybelline sin, liker i alle fall de som ikke er vannfaste fra Maybelline. Og har også erfart at de smitter lite.

Hvor kan jeg kjøpe Tana Pads? Vet du om de er ok selv for linsebrukere? Prøvde en oljebasert sminkefjerner for en stund siden, og da gikk jeg med skygge på øynene/linsene i dagesvis :glare:

Skrevet

Clinique high impact curling mascara, er vannfast og fjernes med varmt vann. Kjempegod mascara som ikke drysser!

Denne er faktisk ikke vannfast, men man skulle jommen tro det siden den er så vannavvisende som den er. Jeg elsker også denne maskaraen, jeg har både grini og gått i snøstorm uten at den har svertet av, og den glir så lett av med varmt vann. Tørker veldig fort ved påføring også. Love it!

Skrevet

Takk for raske svar :)

Jeg tror jeg skal prøve Maybelline sin, liker i alle fall de som ikke er vannfaste fra Maybelline. Og har også erfart at de smitter lite.

Hvor kan jeg kjøpe Tana Pads? Vet du om de er ok selv for linsebrukere? Prøvde en oljebasert sminkefjerner for en stund siden, og da gikk jeg med skygge på øynene/linsene i dagesvis :glare:

Tana pads har olje i seg ja.Og om du ikke vasker ansiktet etter bruk,vil du som du nevner få slike skygger på øynene av oljen.Jeg fjerner først mascaraen og så bruker jeg litt papir inne i øynene /papir på innekant nede og lukke øyet.Dette fjerner noe av oljen.Ellers bruker jeg såpe og vann og vasker ansiktet og dette fjerner oljen for meg .

Tana får du kjøpt i Vita butikk.

Skrevet

Elsker denne! Men når jeg er i basseng, så detter den av... Men den overlever sikkert norske vanntemperaturer :) Blir spennende å se om den overlever svette sommerdager, dog...

Men det kan hende at jeg har merkelige vipper, for vannfast Diorshow backstage sitter ikke på meg heller. Ikke engang når jeg ikke er i vann :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...