Gå til innhold

Hvordan kan jeg glemme det jævlige som har skjedd?

Anbefalte innlegg

Gjest kjetil
Skrevet

Hei.

Jeg er en gutt på 19 med ei forloved på samme alder. Før hun var sammen med meg, var hun sammen med en annen person i min omgangs krets, altså han andre personen er ikke min venn, men en jeg kjenner som er venn med mine venner. Mens min forlovede var sammen med denne personen, pleide han HVER gang han var full å skryte av at han pleide å ha analsex med henne, og han viste oss filmer av at de to hadde analsex. Dette er aldri noe han kunne gjort mens han var endru, men det skjedde HVER gang jeg var på vorspiel hos han og han var full. Han hadde også en ringetone på mobiletelefonen, som var et opptak av at hun prumpet ut sæd på toalettet etter analsex. Dette hadde han tatt opp med mobiltelefonen, og brukt som ringetone, og når noen ringte ham var det den "prumpe" lyden hennes som ble spilt av, og ALLE vennene mine pleide å se av det.

Forloveden min var 18 år da dette skjedde. Problemet mitt er altså dette, at hver gang jeg ser denne personen det gjelder (min tidligere bekjente), blir jeg kvalm og får lyst og kaste opp. Det andre problemet, hver gang jeg ser en mobiltelefon eller hører noen snakke om ringetoner, får jeg lyst til å kaste opp fordi jeg husker den JÆVLA lyden av at hun prumper ut sæden. Jeg føler jeg har forandret helt eprsonlighet av dette, og jeg har rett og slett blitt deprimert. jeg vil vite hvordan jeg kan glemme all dritt som har skjedd før, og fokusere på hva jeg og hun har sammen NÅ i øyeblikket.

Hilsen en gutt som føler det helt jævlig for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF! SÅ mange utrolig idiotiske mennesker det finnes der ute?

Du må tenke på at denne typen tydeligvis har verdens minste selvtillitt. Han må bruke exdamas lyder som ringelyder? Han har ikke kommet seg videre med andre ord.

Jeg tror det beste du kan gjøre er å overse det!! Da blir det jo ikke noe morsomt for han! Du må si til deg selv at du fikk dama og at hun jo har gått fra denne utrolige latterlige typen og til deg.

Mann deg opp og le av lydene og si at synd han ikke har kommet noe videre i livet men må skryte av lydene til EKSdama for å heve seg selv.

Si at: "Artige lyder, Synd de var fortid hos deg men nåtid hos meg. Hun er RÅÅ! - er så glad hun er sammen med meg! "

IKKE vis at du synes dette er pyton. Det er det han synes er morsomt.

:klemmer:

Skrevet

Fortid er fortid.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så syke aktiviterer folk driver på med der ute. :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

STAKKARS jente sier jeg bare. Hadde jeg fått greie på noe slikt hadde jeg anmeldt ham på dagen. Og hadde det ikke nyttet hadde jeg betalt noen fett for å ta kneskålene hans! Jævla svin!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig med Krill, men reagerer også på at du ikke gjorde noe da han viste frem vidoene av henne for all offentlighet. Hadde noen av mine venner vist frem sexvideoer med en uvitende kjæreste p fest hadde jeg gitt vedkommende en skikkelig overhaling, og fått skrudd av videoen på flekken. Synes du det var greit å sitte å se på vidoene før dere var sammen, men nå som hun er kjæresten din var det ikke så gøy allikevel?

Skrevet (endret)

Han burde vært anmeldt.

Gud, for en jævlig type.

Endret av ¤Pernille¤
Gjest AnonymBruker
Skrevet

herregud da man, du må jo gjøre noe, eksen hennes drar henne og ryktet hennes gjennom dritten og du bare ser på?! Stjæl videoene ødelegg telefonen hans.. gjør noe! HUFF, skjønner at du må synes dette er vanskelig.

Skrevet

herregud da man, du må jo gjøre noe, eksen hennes drar henne og ryktet hennes gjennom dritten og du bare ser på?! Stjæl videoene ødelegg telefonen hans.. gjør noe! HUFF, skjønner at du må synes dette er vanskelig.

Dette med videoen skjedde jo før TS og jenta ble sammen, problemet er vel at han ikke klarer å glemme synet og lyden?

Men dersom han fremdeles sitter på disse klippene, så burde han virkelig enten vært anmeldt, eller fått banka litt vett i skallen...

Skrevet

Vold avler bare vold, og fortid er fortid.

Klarer du ikke komme deg videre foreslår jeg noen timer hos en psykolog. Så lenge dette plager deg kommer det også til å gå utover forholdet mellom deg og din forlovede.

Gjest Gjest
Skrevet

Vold avler bare vold, og fortid er fortid.

Klarer du ikke komme deg videre foreslår jeg noen timer hos en psykolog. Så lenge dette plager deg kommer det også til å gå utover forholdet mellom deg og din forlovede.

Dette var et tåpelig råd. Om vold avler vold, så har du kort og godt ikke slått hardt nok første gangen! Og den som trenger psykolog er fan meg han som offentliggjør sånne ting om en ex.

Gjest gfdgfd
Skrevet

Jeg kunne aldri vert sammen med en kvinne som har hatt analsex, serlig ikke en som har latt seg bli filmet, men hver til sitt

Skrevet

Det jeg hadde stilt spørsmålstegn ved er hvorfor hun har vært sammen med han fyren der i det hele tatt. Uuussssj!! :forvirret:

Skrevet

Seriøst! Er dette sant?

Jaja,det finnes mange syke folk der ute :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...