Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest inlove
Skrevet

jmf. "liker deg" tråden, så lurer jeg på hvilke tegn en kvinne gir på at hun er glad i deg, og da mener jeg GLAD ( som i "jeg elsker deg" )? Er det noe vi mannfolk kan ta til oss som et sikkert tegn på det er MEG hun er glad i? Sikkert masse forskjellig, men vi går da ofte rundt å lurer på slikt vi også da... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjæreste har en stor lidenskap for data, programmering og slikt, noe jeg ikke synes noe om, men jeg prøver å sette meg inn i det, forstå det og være interessert - fordi jeg elsker han. :)

Det tror jeg er et ganske godt tegn på at hun er glad i deg, hvis hun prøver å forstå et tema hun ikke liker bare fordi du liker det!

Gjest Gjest
Skrevet

Det tror jeg er et ganske godt tegn på at hun er glad i deg, hvis hun prøver å forstå et tema hun ikke liker bare fordi du liker det!

Signerer denne! Typen min driver med ting jeg ikke har peiling på, men jeg er med på dem like mye for det! Faktisk er det gøy fordi han har det moro, og da smitter det over på meg :fnise:

Et annet tegn er at mange kvinner er flinke til å legge merke til små ting og detaljer. Det kommer ofte til uttrykk i små gaver eller overraskelser, som fx at hun har skaffet billetter til favorittbandet ditt eller liknende, uten at du har sagt noe direkte.

Et ganske sikkert tegn er berøring! Hvis hun "tilfeldigvis" kommer bort i deg med hånden, er det ofte et tegn på at hun har mer enn vennskapelige følelser for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...