kulu-kulu Skrevet 27. juni 2010 #21 Skrevet 27. juni 2010 Fått mange fine svar her Vil bare ønske deg lykke til
Gjest jente Skrevet 17. juli 2010 #23 Skrevet 17. juli 2010 Dere!! Jeg har gjort det!!! En pinlig, men helt grei opplevelse. Eller, nei, det var egentlig bare flaut og vondt. Og litt deilig, men kanskje mest rart. He he ... Uff. Jaja, måtte bare si det et sted! Synes alt sammen er for flaut å snakke om med venner, så greit å få det ut!! Thank you :D
Lauren Skrevet 19. juli 2010 #25 Skrevet 19. juli 2010 Det er ikke rart å tenke slik som du tenker. Jeg var 17 år første gang jeg hadde sex. Jeg hadde vært sammen med kjæresten min i 3 mnd ca og jeg var veldig nervøs og trodde at det kom til å gå rett til helvete og gjøre dritt vondt. Jeg har av og til også problemer med å få tampongen skikkelig på plass hvis jeg er litt anspent neden til. Men når jeg hadde sex første gangen så gjøre det ikke vondt. Det var rart, men samtidig helt fantastisk herlig og nytt og spennende! Det var langt i fra perfekt og ikke egentlig slik som jeg hadde forestilt meg det. Men når vi først hadde begynt så slappet jeg mye mer og kunne nyte det. Hvis du er veldig redd for at det skal gjøre veldig vondt, så er det lurt å åpne seg selv først, med en dildo for eksepmel. Også gjerne lurt å ha glidemiddel for sikkerhetensskyld hvis det blir for tørt. Men du må ikke føle press til å ha sex før du virkelig er klar for det. Det er du som skal gjøre det fordi du har lyst til det, og ikke fordi du føler at du "må" ha det fordi han forventer og har lyst til det. Du trenger ikke å beskymre deg om hvordan det ser ut der nede heller, det er ikke noe guttene bryr seg så veldig om. Og han liker deg nok for akkurat den du er. Det er også veldig viktig at dere snakker sammen om at du er nervøs og at det er helt nytt for deg og at dere må ta det rolig de første gangen og at dere må prøve dere fram Lykke til! Det ordner seg nok skal du se.
boyboy Skrevet 21. juli 2010 #26 Skrevet 21. juli 2010 Be han spytte på penis før han setter den inn, så den er våt og glatt. Da blir det mye behagelig for både deg og han. Eller om dere har noe olje eller annet fuktighet. Beste tipset for å unngå smerter
I.am.me Skrevet 21. juli 2010 #27 Skrevet 21. juli 2010 Selv om at du har fått deg en kjæreste som du er forelsket i _må_ du ikke ha sex. Ikke la han eller deg selv bli tvungen til å ha samleie. Jo mer du føler deg tvungen, jo værre blir det. Sex skal jo oppleves som en nytelse, noe man har lyst selv til å gjøre. Lysten kommer jo også som regel når man er sammen med en man tenner på, og hvis du befinner deg i en situasjon hvor du virkelig blir kåt på kjæresten din, skal du bare la det skje og ikke tenk på noe. Bare la tankene fly ut av hodet ditt, og fokuser på det som kjennes godt. Når det gjelder at du er redd for om du er normal "der nede" eller ikke, så er jeg 110% sikker på at du er det. Alle kvinner er forskjellige der, men hvis du ikke har blitt operert for noe før der eller har vært hos lege p.g.a noe der nede, er du garantert helt normal. Dessuten kommer nok ikke fokuset til å være der nede likevel, da den første gangen går litt mer sjenert for seg. Du har vel fortalt kjæresten at du er jomfru, sant? Hvis han vet det er han sikkert ekstra forsiktig, og da blir det ikke så vondt. Selv om at du ikke får til å bruke tampong betyr ikke det at du kommer til å ha det vondt under samleie. Det er utrolig mange som ikke klarer å bruke tampong. Den første gangen kan være litt vond i begynnelsen, men når du er kåt, tenker du ikke over det. Dessuten så er det bare vondt i noen sekunder allikevel, så er det over. Husk å tenk at hatet du har til din egen kropp er svært usunn, og sikkert bare tøv og vas. Hvis kjæresten din er sammen med deg, liker han jo kroppen din også, og da er det ingenting galt. Om du er veldig sjenert er det bare å slå av lyset, ta dynen over deg og la deg rive med. Hvis du merker at du begynner med nervøs tenking, bare fokuser på noe annet med en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå