Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Nå må jeg virkelig beklage min oppførsel her inne på KG. :cry: Tror noen puttet noe i pilsen min da jeg var på pub, her om dagen jeg. Jeg beklager ydmykt ovenfor alle som jeg har fornærmet og dette med at jeg har gått rundt og oppført meg som en primadonna her inne er absolutt uakseptabelt og jeg vil beklage ovenfor alle, spesiellt Merete som faktisk er på høyeste nivå her inne. Jeg skal nå trekke meg stille og rolig tilbake til mitt lille værelse og tenke nøye gjennom hva jeg har gjort. Håper alle vil tilgi meg for å dummet med loddrett ut. Hilsen dere evige tjener Lady Heather....*tror jeg stryker Lady jeg*...Heather. Det er greit det Heater :trøste: Beklag til alle her inne du, så tror jeg alle forstår. Er sikkert ikke greit når noen gjør slike ting som å putte ting i ølen til andre folk. Ta oppvasken hos meg også noen uker nå, så blir alt bra igjen. Merete den store!!
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Jeg beklager. Det er min skyld at du skrev innlegget over. Jeg helte hypnose-pulver i drinken din' date=' slik at du skrev en hel masse som ikke er sant. Du er fantastisk. Tilgi meg. Jeg var misunnelig.... [/quote'] Jeg tilgir deg, men det kommer til å ta tid....
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 *smiske på Lady Heather* :kysse:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå