boyboy Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hvilken typiske tegn vil du si klart definerer at en jente liker en gutt ? 8 tegn på at hun liker deg http://www.side2.no/sexogsamliv/article1230242.ece Har du noen innspill, kommentarer til dette ?? Spørsmål nr 2 ) Tegn på at hun IKKE liker deg, eller ikke vil ha noe mer enn et vennskap `?
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Dette: "5. Hun bruker «The Probe» på deg Ifølge Askmen har kvinner et hemmelig våpen de kaller The Probe. Det består av en rekke spørsmål som virker uskyldige og tilfeldige, men som til sammen blir til et komplisert mattestykke i kvinners hoder. Når hun først treffer en mann hun er interessert i å date, vil hun stille spørsmål om jobben, hvor han bor og hvilken bil han kjører, og alt vil virke helt naturlig i samtalen. Hvis du gir de «riktige» svarene, så vil hun dele ut flørtesignal, men hvis hun ikke er fornøyd med svarene dine vil hun forsvinne ganske raskt. " Beviser jo det jeg alltid har sagt. Materielle ting er avgjørende for hvorvidt en mann får dame eller ikke. Og i hvilken fase fases undertegnede alltid ut? Jepp... Her... På TS sitt spørsmål to så ber hun deg enten å dra til helvete, eller så løper hun til deg med alle mannfolkproblemene sine.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Probing tror jeg da mange jenter driver med, i hvert fall de som er ute etter å få seg type. MEN!: probing trenger ikke alltid være materialistisk, det kan gå på gutten/mannens intensjoner, verdier osv osv også.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Probing tror jeg da mange jenter driver med, i hvert fall de som er ute etter å få seg type. MEN!: probing trenger ikke alltid være materialistisk, det kan gå på gutten/mannens intensjoner, verdier osv osv også. yup. Jeg er også skyld i probing.. men aldri om matrielle ting. Ellers er jeg ekstrem åpenlys kroppspråk og utstrålingsmessig når jeg er forelsket.. så et bilde tatt av meg i nærheten av en fyr jeg var interessert i for lenge siden.. Urk, captain obvious deluxe.. jeg lyser på mils miiiiiiiiils avstand. Men men, praktisk nok da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Tror dette stemmer veldig bra, både på gutter og jenter.
Gjest Elijah Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 yup. Jeg er også skyld i probing.. men aldri om matrielle ting. Ellers er jeg ekstrem åpenlys kroppspråk og utstrålingsmessig når jeg er forelsket.. så et bilde tatt av meg i nærheten av en fyr jeg var interessert i for lenge siden.. Urk, captain obvious deluxe.. jeg lyser på mils miiiiiiiiils avstand. Men men, praktisk nok da. Herlig
Gjest -L- Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Eg tror menn driver med probing også, bare på en annen måte. Eg screener etter kvaliteter i damen feks. Det mest obviouse tegnet bortsett fra om hun spør deg ut må være at hun tar mye på deg. Dersom det er en dårlig tone og hun ikkje engang gidd å være hyggelig er det bare til å gå. Finner det tidig at mange menn ikkje ser når dette skjer xD, skulle tro det var sauer som leser kroppspråk og situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå