Papierschere Skrevet 19. juni 2010 #1 Del Skrevet 19. juni 2010 Vet ikke om denne tråden ble lagt i feil forum, men håper noen kan hjelpe meg allikevel. Men det jeg lurer på er om noen vet hvilket stjernetegn jeg er. Jeg er født 23. Oktober, og når jeg har prøvd å finne ut hvilket stjernetegn jeg er ved å se i horoskop og søke på nettet finner jeg steder der det står at jeg er vekten, mens andre steder står det at jeg er skorpionen Er jo egentlig ikke noe stort problem, men er allikevel ganske så irriterende. Noen som har god peiling på dette og vet hva som egentlig stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 19. juni 2010 #2 Del Skrevet 19. juni 2010 Vet ikke om denne tråden ble lagt i feil forum, men håper noen kan hjelpe meg allikevel. Men det jeg lurer på er om noen vet hvilket stjernetegn jeg er. Jeg er født 23. Oktober, og når jeg har prøvd å finne ut hvilket stjernetegn jeg er ved å se i horoskop og søke på nettet finner jeg steder der det står at jeg er vekten, mens andre steder står det at jeg er skorpionen Er jo egentlig ikke noe stort problem, men er allikevel ganske så irriterende. Noen som har god peiling på dette og vet hva som egentlig stemmer? Ja, du har lagt tråden i feil forum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus65 Skrevet 19. juni 2010 #3 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg er også født 23. oktober, kl. 11.10 i Oslo. Skiftet mellom stjernetegnene var kl 13.00 det året (vet ikke hvor mye dette skifter fra år til år), så jeg er vekt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papierschere Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2010 Ok, tusen takk for svar Visste ikke at klokkeslett og årstall hadde noe å si, men nå søkte jeg på dette og fant ut at jeg er Skorpionen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. juni 2010 #5 Del Skrevet 19. juni 2010 Ok, tusen takk for svar Visste ikke at klokkeslett og årstall hadde noe å si, men nå søkte jeg på dette og fant ut at jeg er Skorpionen Hva føler du deg som, da? Skorpionen er jo giftig og stikkende, men vekten er mer likevektig. Tror du kan velge. Jeg er vannmann og de driver mye med tull og tøys og da prøver jeg å leve opp til det og det kan jo du også gjøre med det tegnet du ender opp med. Håper for din del at du ikke ender opp som en skorpion for det er et fælt dyr som få liker. Lykke til med stjernetegnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 19. juni 2010 #6 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg er skorpionen, jeg har derfor sterke meninger og er helt ærlig, det nytter ikke å manipulere meg, eller å kontrolere meg, jeg går mine egne veier. Jeg er sta og tar heller en slosskamp, enn å la ting være. Dette er meg, med eller uten stjernetegn! Du kan jo heller finne ut av hvordan du selv er? Og ikke stole på ett stjernetegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 19. juni 2010 #7 Del Skrevet 19. juni 2010 Hva føler du deg som, da? Skorpionen er jo giftig og stikkende, men vekten er mer likevektig. Tror du kan velge. Jeg er vannmann og de driver mye med tull og tøys og da prøver jeg å leve opp til det og det kan jo du også gjøre med det tegnet du ender opp med. Håper for din del at du ikke ender opp som en skorpion for det er et fælt dyr som få liker. Lykke til med stjernetegnet! Veeel, mange liker meg, tiltross for mine meninger!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #8 Del Skrevet 20. juni 2010 En rar ting er at alle skorpionene jeg kjenner er flinke å komme med små stikk, i form av sårende kommentarer. De vet akkuratt hvor de ømme punktene mine er ... Kjenner mange skopioner, og 3 av mine venninner er født i skorpionen, og det rare er at de har blondt hår alle sammen, og alle 3 bruker briller, og de er like flinke til å stikke! Men utenom det er jeg veldig glad i alle skorpioner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 20. juni 2010 #9 Del Skrevet 20. juni 2010 Veeel, mange liker meg, tiltross for mine meninger!? Da er du nok ikke skorpion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 20. juni 2010 #10 Del Skrevet 20. juni 2010 Da er du nok ikke skorpion. Eeeeeh? Nei jeg er nok bare megselv jeg, født den 31 oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 20. juni 2010 #11 Del Skrevet 20. juni 2010 En rar ting er at alle skorpionene jeg kjenner er flinke å komme med små stikk, i form av sårende kommentarer. De vet akkuratt hvor de ømme punktene mine er ... Kjenner mange skopioner, og 3 av mine venninner er født i skorpionen, og det rare er at de har blondt hår alle sammen, og alle 3 bruker briller, og de er like flinke til å stikke! Men utenom det er jeg veldig glad i alle skorpioner Tja kanskje vi kan se hvor det ømme punktet er? Jeg prøver å ikke komme med slike små stikk, jg kan jo ofte se hvor skoen trykker, men ser ikke verdien av å såre ei ekte vennine! Har forresten mørkebrunt hår, og uten briller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå