Gå til innhold

Tatoveringsstudio i Vestfold

Fremhevede innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Noen som kan anbefale et tatoveringsstudio i vestfold som er ordentlig bra? Helst rundt tønsberg, men kan strekke meg rundt i vestfold.

Vurderer Studio-Z i tønsberg, tok piercing i tungen der (noe helt annet enn tatovering vel og merke) og er veldig fornøyd. Har flere venner som har tatovert seg der, og nesten alle er positive. Stigma i tønsberg har noen vært fornøyde, men noen er også missfornøyde.

Noen innslag? Er ikke noen stor tatovering, men en litt liten en med litt detaljer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for studio z. Har tatovert meg flere ganger der, og de fleste jeg kjenner har minst 1 tattovering derfra og. Syns alle som jobber der er flinke. Han ene er spesielt flink hvis du skal ha noe sykt, han har en fantasi som ikke likner grisen, og lager ting som er helt rått, tror han er blandt de flinkeste jeg har sett. Stigma har flyttet til Horten. Har hørt mye negativt om tattoo studioer i andre vestfold byer..

Gjest Huffsa
Skrevet

Ja, har vel egentlig instillt meg for Studio-Z, men vil gjerne høre fra andre, som jeg (kanskje) ikke kjenner. :)

Takk for tilbakemelding :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Har ikke vært der, men hørt mye bra om Studio-Z. Har også hørt at det skal være en fyr i Larvik som er veldig dyktig.

Gjest Nuppa_
Skrevet

Bodyart i Larvik, han er veldig flink.

Også har han helt greie priser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...