Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Og at enhver kvinne vil flire av synet i framtiden.....Jeg mener det jo ikke...jeg tenkte siste gang vi var i seng sammen, tenk at denne nydelige mannen kommer til meg....Og jeg tenker han er nydelig. Har aldri hatt bedre sex enn med ham og jeg har ikke fått en forklaring på hvorfor han gjør det slutt. Han har såret meg mer enn noen annen, vært ekstremt stygg, kald, brukt meg rått. Det har vært fra full kjærlighet og familie til full kulde på timer.Uten at jeg enda skjønner hvorfor. Så jeg ender med å si at jeg fikk mitt livs sjokk da jeg så pikken og ballene hans for første gang....At det var så smått. Vil såre. Samtidig, det er faktisk sant at han har en liten en, så det er vanskelig å ta tilbake hva jeg sa. Er det veldig ille? Veldig ødeleggende? han er 44 og har bare hatt kona, pluss ett tulleforhold før han etter fem år "satset" på meg.Lurer på om han har problemer med sex, at vi har hatt det for fint på den fronten? Klarer ikke se klart mine egne handlinger, er så deppa og sjokkert over at han har vist mange mørke, veldig egositiske sider. Ser det er en annen som har sagt noe lignende til kjæresten her inne - vet ikke hvordan jeg skal koble forumer. Er ny på KG. Er det ille å si til en mann at nye kjærester vil flire av manndommen hans? og at jeg gjorde det...
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Det kommer jo ann på mannen. Har han normal selvtillit og hodet godt på plass tror jeg nok ikke han tar seg så altfor nær av at en krangel ender med at du rakker ned på genitaliene hans, av alle ting. Om han er voksen og godt inne i 40-åra finner jeg det faktisk mer enn overveiende sannsynlig at han bare synes mindre om DEG etter denne barnslige konfrontasjonen, og ikke om seg selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Og hva var det du ikke fikk svar på i den forrige tråden om dette?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Jeg synes ikke noe særlig om de som absolutt må rakke ned på folk på grunn av utseende. Man kan ikke alltid noe for det. Ja, man kan absolutt gjøre "det beste ut av det man har", men i bunn og grunn er det genene som bestemmer. Hva ville du tenkt om noen lo av nesa di? Kjønnsleppene dine? Øyenbrynene? Slike ting. Man har jo ikke akkurat fått velge hvordan man fra naturens side skal se ut.
Genesis Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 desverre kan det ikke sammenliknes med en nese eller øyebryn. Det er ingenting på kvinnekroppen som tilsvarer den enorme stoltheten mannen legger i sin penis. Det er ikke noe vits å argumentere med hvorfor det er sånn, men det er noe både kvinner og menn vet. Derfor blir dette det siste kortet kvinnen har å spille på når hun har tapt på alle andre måter. Da kan hun på en måte føle hun har vunnet litt likevel, siden hun vet mannen ikke klarer å kontre med noe som stikker like hardt. "Du har hengepupper eller slingrefitte" blir liksom ikke helt det samme. Ts skrev at mannen i utgangspunktet hadde liten penis, noe som forverrer saken ytterligere. Måten han behandlet deg på var ikke såååå ille at det rettferdiggjør en slik reaksjon. Hadde jeg noen gang fått slengt dette i trynet hadde jeg ledd en hånlig latter og aldri snakket til kvinnemennsket igjen. Og det går kun på det at det viser tydelig at damen det gjelder går inn for å prøve å treffe deg der hun vet det sårer mest (for mange). Med mindre man har en penis som etter absolutt alle målestokker er gigantisk, har de færreste menn et så avslappet forhold til størrelsen på kølla at de ikke drar frem målebåndet og sjekker opp noen facts etter en slike påstand
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 Vel, jeg prøvde bare å få fram et poeng her. Altfor mange blir mobbet på grunn av utseende, og da disse tingene som overhodet ikke kan forandres, med mindre man satser på plastisk kirurgi. Ellers så var nok nese og øyenbryn dårlige eksempler, det kan jeg være enig i, de har også en helt annen funksjon enn en penis... Ville forøvrig ikke satt noe særlig pris på å få "hengepupper" eller "slingrefitte" i fleisen heller, men kanskje jeg bare er en dame med mindreverdighetskomplekser.
Karry Skrevet 20. juni 2010 #9 Skrevet 20. juni 2010 Helt utrolig umodent, utilgivelig og ekstremt stygt gjort av deg. Hverken mer eller mindre. Det er i det hele tatt en svært dårlig egenskap og lite innbringende på sikt å opptre ufint tilbake/skulle hevne seg/såre den andre og i dette tilfellet bare fordi han gjorde det slutt noe som faktisk er en ærlig sak i seg selv. Det der er sånn man holdt på på barneskolen og er intet mindre enn latterlig og selvdestruktivt på et senere tidspunkt i livet. Men du har jo ganske effektivt brent alle muligheter for å bli sammen med han igjen da, skaffet deg et elendig ettermæle og kan neppe med respekt for deg selv se deg selv inn i øynene i speilet. "Decency" er et ord du kan øve på. Men du skal ha for å våge å innrømme det på disse sidene
Gjest ts Skrevet 20. juni 2010 #10 Skrevet 20. juni 2010 Og hva var det du ikke fikk svar på i den forrige tråden om dette? ???
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2010 #11 Skrevet 20. juni 2010 Helt utrolig umodent, utilgivelig og ekstremt stygt gjort av deg. Hverken mer eller mindre. Det er i det hele tatt en svært dårlig egenskap og lite innbringende på sikt å opptre ufint tilbake/skulle hevne seg/såre den andre og i dette tilfellet bare fordi han gjorde det slutt noe som faktisk er en ærlig sak i seg selv. Det der er sånn man holdt på på barneskolen og er intet mindre enn latterlig og selvdestruktivt på et senere tidspunkt i livet. Men du har jo ganske effektivt brent alle muligheter for å bli sammen med han igjen da, skaffet deg et elendig ettermæle og kan neppe med respekt for deg selv se deg selv inn i øynene i speilet. "Decency" er et ord du kan øve på. Men du skal ha for å våge å innrømme det på disse sidene Point taken!!Og enig! har ingen god forklaring eller unnskyldning.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2010 #12 Skrevet 20. juni 2010 Nå er det to damer som har startet en tråd om dette. Du skriver jo ts, at du ikke er den samme. Et viktig poeng til dere to er jo at dere selvfølgelig må be om unnskyldning. For eksempel: "Beklager at jeg sank så dypt at jeg sa ting som jeg egentlig ikke mente" Du skal ikke nevne spesifikt penis-tingen da, for det ville jo blitt enda mer ydmykende for han. Dette rådet gir jeg fordi jeg har sterkt på følelsen av at dere to ikke en gang har hatt guts til å be om unnskyldning. Da er det ynkelig å gå på et forum i steden...
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #13 Skrevet 20. juni 2010 Det er garantert den samme dama, som sitter hjemme og surrer og ikke klarer å tenke på annet enn denne mannen. Sorg er grusomt, men prøv å se litt fremover?
Genesis Skrevet 21. juni 2010 #14 Skrevet 21. juni 2010 man må feile for å lære, sa en god venn av meg en gang. God quote å støtte seg til når man har driti seg ut skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå