Gå til innhold

Er dere NAF-medlemmer?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg lurer litt på om det er lurt av oss å bli NAF-medlemmer, og har derfor lyst til å høre hvorfor dere andre bilførere er NAF-medlemmer eller hvorfor dere ikke er NAF-medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Vi er NAF-medlemmer fordi vi liker medlemsbladet, får rabatt på bensin på Statoil, rabatt på dekk hos Dekkmann og vi liker veiboka. Veihjelp har vi uansett i forsikringen vår, men det er jo greit å ha likevel. Vi får også rabatt på NAF-tester og EU-kontroller, men førstnevnte trenger vi jo ikke så ofte, og EU-kontroller får vi billigere hos en mekaniker-kompis.

Vi synes i hvert fall det er verdt det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja, jeg er NAF-medlem :)

Hvorfor ? Setter pris på den tryggheten det gir meg, og på rabattordningene for PKK og tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem fordi jeg "arvet" entusiasmen for veiboka av min far ;) . Men jeg har forblitt medlem fordi jeg synes det er en trygghet med veihjelpen de kan tilby (hadde bruk for den senest forrige sommer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er NAF-medlem pga veihjelpen, som jeg heldigvis ikke har trengt ennå. NAF-boka og rabattordningene er store pluss også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er medlem i NAF, og kommer nok til å alltid være det. Etter at jeg fikk motorstopp på fjellet en gang, heldigvis på en bakketopp. Jeg ruller bilen ned i bunn da jeg visste at det var en bensinstasjon, og heldigvis så stod det også et stort NAF merket der! De arbeidet på bilen min i 3 timer men de klarte å fikse problemet (ved å låne noen deler av en maken bil som en som arbeidet der hadde, hehe). Jeg fikk regningen i posten, som så absolutt ikke var billig, men beskjed om å levere den på mitt lokale NAF kontor! Ikke en krone i utlegg for meg! En annen gang kom de hjem til meg og skiftet viftereim, igjen, uten en krone i utlegg for meg utenom selve viftereimen da. Så her i huset er vi NAF medlemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Naf-medlem. Har veihjelp hos forsikringsselskapet, men den har 500 kroner i egenandel, og hos Naf får man de to første hvert år gratis, og årssummen er ganske lav i forhold til dette. Siden vi også kjører eldre biler har vi så langt gått ganske nær null på medlemskapet, bare på veihjelpa, i tillegg bruker vi veiboka og har også benyttet oss av den juridiske rådgivningen de har.

Har valgt Naf fremfor andre fordi det følger person, og dermed også gjelder når vi låner eller leier bil, og også når man sitter på med andre. Man slipper også å endre på noe, når man bytter bil i husstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg var medlem av NAF i 6 år, men etter en situasjon der jeg hadde behov for hjelp til å starte bilen og de nektet å komme, meldte jeg meg ut. Meldte meg så inn i Falck (som faktisk kom med en gang, selv om jeg ikke var medlem), og er mye mer fornøyd der enn jeg noen gang var med NAF. Jeg har tre gratis veihjelp i året, og det har aldri vært noe problem når jeg har hatt bruk for dem. De har også gode avtaler i fht leiebil dersom du er strandet langt hjemmefra, verkstedavtaler osv. Veiboken til Naf er fin den, men det hjelper ikke når servicen ellers er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg var medlem av NAF i 6 år, men etter en situasjon der jeg hadde behov for hjelp til å starte bilen og de nektet å komme, meldte jeg meg ut. Meldte meg så inn i Falck (som faktisk kom med en gang, selv om jeg ikke var medlem), og er mye mer fornøyd der enn jeg noen gang var med NAF. Jeg har tre gratis veihjelp i året, og det har aldri vært noe problem når jeg har hatt bruk for dem. De har også gode avtaler i fht leiebil dersom du er strandet langt hjemmefra, verkstedavtaler osv. Veiboken til Naf er fin den, men det hjelper ikke når servicen ellers er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...