Sølvdugg Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Jeg må bare si at jeg synes sløret til Vicotria var utrolig vakkert. Vanligvis har jeg ikke helt sansen for sånne "gamle" slør, men det hun hadde passet virkelig, og var nydelig :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Jeg synes også det var pent, og det passet veldig godt til utsmykningen på kronen/diademet hennes Hun var en nydelig brud, og de så så glade ut.
Gjest Marlo Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Syns hele hun var flott jeg. Kjolen passet fint, den var veldig ren og pen uten for masse greier - noe jeg syns jeg er greit siden dette er den fremtidige dronningen. Hun brukte diademet som hennes mor, drotningen også brukte i tillegg til sløret som også har gått i generasjoner. En fin blanding av det moderne, men likevel en god dose av historien som er en stor del av hennes familie.
Sølvdugg Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2010 Syns hele hun var flott jeg. Kjolen passet fint, den var veldig ren og pen uten for masse greier - noe jeg syns jeg er greit siden dette er den fremtidige dronningen. Hun brukte diademet som hennes mor, drotningen også brukte i tillegg til sløret som også har gått i generasjoner. En fin blanding av det moderne, men likevel en god dose av historien som er en stor del av hennes familie. Enig. Hørte det var noen som mente hun var kjedelig, men jeg synes hun var vakker jeg. Liker det enkelt og stilrent.
Gjest Pippelipp Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Nyyydelig! Helt fritt for bløtkaketendenser og jeg syntes det var veldig fint at hun brukte tiaraen og sløret som moren hennes brukte da hun giftet seg. Jeg synes det diademet er veldig vakkert og sløret var veldig klassisk. Ti poeng!
leana Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Hun var helt strålende Og likte det med at de var så kjærlige mot hverandre osv, inne i kirken. Men det var vel utenfor tema... enig i at sløret virkelig var helt nydelig! Noen som vet om det var en gammel arvegjenstand, eller om det var nytt?
leana Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Hun var helt strålende Og likte det med at de var så kjærlige mot hverandre osv, inne i kirken. Men det var vel utenfor tema... enig i at sløret virkelig var helt nydelig! Noen som vet om det var en gammel arvegjenstand, eller om det var nytt? Unnskyld, jeg skal begynne å lese postene før jeg spør...
Gjest Marlo Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Enig. Hørte det var noen som mente hun var kjedelig, men jeg synes hun var vakker jeg. Liker det enkelt og stilrent. Ja, med tanke på at hun er fremtidig dronning, men samtidig går inn i en mer moderne verden, så syns jeg det var en fin måte å markere det på gjennom kjolevalget.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 Noen som vet om det var en gammel arvegjenstand, eller om det var nytt? Sløret er et gammelt arvestykke fra Dronning Sofia av Sverige.
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2010 #10 Skrevet 19. juni 2010 Likte sløret. Var litt redd for at det skulle løsne i vinden da de sto på brygga og ventet på båten, men det hang godt fast.
Barcelone Skrevet 20. juni 2010 #11 Skrevet 20. juni 2010 Hun var rett og slett helt fantastisk vakker. men så er jo egentlig begge de svense prinsessene det. Victoria var enkel, klassisk og stilren. Enig i at det var en 10. Elsket både sløret og diademet.
loffen Skrevet 20. juni 2010 #12 Skrevet 20. juni 2010 Hun var nydelig! Kjolen, sløret diademet.. Alt sammen!
Gjest Micka Skrevet 20. juni 2010 #13 Skrevet 20. juni 2010 Hun var helt nydeølig. fantastisk bryllup!
LimaLama Skrevet 20. juni 2010 #14 Skrevet 20. juni 2010 Jeg satt som klistret til tven i hele går..... Oppsummerer: nydelig-nydelig-nydelig! (Og kake på 11 etg. WOW!) Sløret, diademet og kjolen = fantastisk :-)
Sunshine Skrevet 21. juni 2010 #15 Skrevet 21. juni 2010 Jeg synes ikke hun var så fin. Kjolen var i mine øyne veldig kjedelig og barnslig i snittet. En kommende dronning på 33 år burde hatt en kjole med et mer voksent snitt. Båthalsen var det eneste jeg synes var fint, men de små armene og det brede beltet minnet meg mer om en kjole for en brudepike på 10 år. Sløret og diademet var veldig flott.
Fluffe Skrevet 21. juni 2010 #16 Skrevet 21. juni 2010 I motsettning til andre her syntes jeg sløret og diademet var stygt. Men kjolen var fin,selv om jeg syntes den var vell enekel for min smak
Wonders Skrevet 24. juni 2010 #17 Skrevet 24. juni 2010 (endret) likte det oxo godt. Og at det lange som var festet i hoften var avtagbart. Smart. Kjolen var litt for enkel, diademet var fint. Smakfullt sammensatt. Endret 24. juni 2010 av Wonders
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #18 Skrevet 24. juni 2010 Jeg synes ikke hun var så fin. Kjolen var i mine øyne veldig kjedelig og barnslig i snittet. En kommende dronning på 33 år burde hatt en kjole med et mer voksent snitt. Båthalsen var det eneste jeg synes var fint, men de små armene og det brede beltet minnet meg mer om en kjole for en brudepike på 10 år. Sløret og diademet var veldig flott. Hva er et voksent snitt i denne sammenhengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå