Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Typen til venninna mi "prøvde seg på meg" (prøvde ikke å ha sex, men han gikk for lang, han koste ,skjælte meg på ryggen) men IDIOTEN meg sa ingenting, for å ikke ødelegge noe, da det ikke passet å si det når det skjedde, og ettersom dagene gikk overbeviste jeg meg selv om at "dette sikkert ikke var noe" og at jeg overdrev situasjonen ettersom jeg var ganske beruset når det skjedde. Og KLART at dette varte kun i noen sekunder ettersom jeg vridde meg unna. Jeg sa det selv i fylla en mnd etterpå, og nå nekter hun å snakke med meg. Svarer ikke på tlf og mail. Jeg vil jo så gjerne forklare saken i edru tilstand. Jeg skjønner at jeg gjorde feilen ved å ikke fortelle det med en gang, men helt ærlig var jeg redd for å overdrive noe, også ikke bli trodd av venninna mi. (søstern min har vært i samme situasjon, og venninna hennes,så på henne som en trussel og vennskapet ble slutt, og dem fortsatte å være kjærester) Jeg har ikke snakket med venninna mi i edru tilstand. Og det er så sykt frustrerende, for hu er verdens beste venninne selv og jeg vet hun ville fortalt dette til meg om det hadde skjedd henne.. jeg er så glad i hun, og vet hun føler seg såret av både kjæresten og venninna si.. jeg vil gjerne høre om hun har det bra osv. Jeg villa ALDRI gjort noe med kjæresten hennes!! Og jeg angrer som en gris for at jeg ikke sa dette med en gang.. men jeg begynte å innbille meg selv at jeg sikkert overdrev osv, dem virker så forelsket og hadde det så fint.. så det ble så feil alt sammen. Har mast endel på hun nå, men hva skal jeg gjøre? skal jeg la hun være i fred litt?
Gjest anonymus Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 du kunne jo bedt typen hennes om å holde opp! men ta åsså send en melding, om at du skal la hun være i fred, men at du angrer og er syykt lei i deg, og glad i hu osv.og at du håper hun kan tilgi deg!!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Haha. Om typen til venninna mi hadde strøket meg på ryggen, og det var det, så hadde jeg heller ikke sagt noe. Om venninna mi blei sur på meg og ikke ville snakke med meg, så er det hun som overdriver! Så lenge du ikke har følelser, så lenge han ikke har følelser, så lenge det ikke ble utvekslet lange blikk/kyss/sex, så er ikke dette noe jeg anser som et problem
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Her skulle venninna di sparka kjæresten hardt i bakenden, og takket deg for at du sa ifra, dog noe sent. Det kan jeg forstå at hun ble sur for, og kunne nok sagt i fra til deg der og da, men at hun nekter å snakke med deg i det hele tatt synes jeg blir barnslig. Nå har du sikkert beklaget til henne ørten ganger, nå er det hennes tur til å ta til fornuften. La henne roe seg ned og vent til hun tar kontakt med deg igjen.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Drit i det. Det er hun som er barnslig. Så bare la henne ta kontakt når hun er klar for det igjen. Men hadde det hendt meg, hadde jeg aldri fortalt venninna det. Det var kun kjæling på ryggen. Synes det er unødvendig av deg å ødelegge for dem på grunn av en slik bagatell.
Mamaloco Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Drit i det. Det er hun som er barnslig. Så bare la henne ta kontakt når hun er klar for det igjen. Men hadde det hendt meg, hadde jeg aldri fortalt venninna det. Det var kun kjæling på ryggen. Synes det er unødvendig av deg å ødelegge for dem på grunn av en slik bagatell. Det var ikke TS som ødela for dem, det var han. Tror du ikke han er i stand til å gjøre dette [og sikkert mer]med andre jenter også, når han er så dum at han legger an på venninna til dama si? TS, send en sms der du sier at du er lei deg, at du skal la henne få være i fred en stund og at du er glad i henne. La henne roe seg ned og vent en stund å se om hun tar kontakt. Det er hun som overdriver her synes jeg og det er egentlig bare en bagatell. Synes vennskapet her burde veie tyngre enn forholdet dem i mellom, siden han er kapabel til å legge an på andre. Det ordner seg nok
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 det var godt å lese at det er noen som forstår meg! Jeg hadde ikke likt om kjærsten min hadde gjort det som typen gjorde med meg, og skulle sagt det med en gang,men det er så vanskelig å vite hva man skal gjøre,når man faktisk er oppe i det. jeg har sendt mail,ringt, sendt meldinger.. og nå får jeg bare la hu være.. Rart hu ikke vil ha en forklaring i edru tilstand..
I Grosny Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 Du gjorde alt korrekt, du vrei deg unna. Det var uflaks at hun ikke tålte å høre det.
Gjest anonym Skrevet 20. juni 2010 #9 Skrevet 20. juni 2010 Jeg har en veldig fin venninne. Jeg, kjæresten og hun var ute en dag. Han ble veldig brisen. Jeg ser han kikker på henne mens vi sitter på ett sted, hun er så fin så jeg skjønner at han nyter utsikten og bryr meg ikke mer med det. Vi går derfra, vingler her og der mellom folk og da legger han hånden sin rundt livet hennes hvorpå den senere sklir nedover mot mer intimt sted. Jeg ser dem fra avstand og hva som skjer. Jeg elsker venninna mi. Han fikk sånn Faen ta, sette venninna mi i en sånn ubekvem stilling, hun turte jo ikke si noe for å ikke såre meg. Send henne en mail og si hva du har å si, så lar du det være med det. Er hun glad i deg så kommer hun tilbake, hvis ikke, så ja, livet går videre...
Gjest anonym Skrevet 20. juni 2010 #10 Skrevet 20. juni 2010 Jeg har en veldig fin venninne. Jeg, kjæresten og hun var ute en dag. Han ble veldig brisen. Jeg ser han kikker på henne mens vi sitter på ett sted, hun er så fin så jeg skjønner at han nyter utsikten og bryr meg ikke mer med det. Vi går derfra, vingler her og der mellom folk og da legger han hånden sin rundt livet hennes hvorpå den senere sklir nedover mot mer intimt sted. Jeg ser dem fra avstand og hva som skjer. Jeg elsker venninna mi. Han fikk sånn Faen ta, sette venninna mi i en sånn ubekvem stilling, hun turte jo ikke si noe for å ikke såre meg. Send henne en mail og si hva du har å si, så lar du det være med det. Er hun glad i deg så kommer hun tilbake, hvis ikke, så ja, livet går videre...
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #11 Skrevet 20. juni 2010 Blås i det TS, det er ikke DU som har dummet deg ut. La henne roe seg ned, det ordner seg nok med tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå