Doe Deer Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Jeg bestilte meg Decléors Hydra Floral Moisturising Emulsion for en stund siden fordi jeg var drittlei av billige dagligvaremerker som ikke fungerte. Den havnet i posten, jeg merket forbedring og var fornøyd. Problemet er at det koster over 300 kroner for en bitteliten flaske med 50ml krem, og det blir for heavy for mitt studentbudsjett i lengden. Er det noen som vet om en tilsvarende dagkrem som ikke koster like mye?
Lykkelitenen Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 (endret) http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?category=3&brand=Decleor&name=Face+-+Moisturisers&sort=brand&order=0&page=0 Mye billigere :)Kjøp tuben til 17,95 pund! Endret 19. juni 2010 av Lykkelitenen
Aryia Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Da gjør du som oss andre studenter: bestill fra utlandet Mye å spare på det! På ebay kan du sikkert finne salongstr (100 ml) av produktet til rundt 300 kr.
Doe Deer Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2010 ^ Jeg gjorde det, det ble rett over 300-lappen da jeg bestilte fra FeelUnique. Problemet med både CheapSmells og Ebay er frakten og at de ikke refunderer mva... Sammenlagt blir vel prisen ca det samme eller mer som på FeelUnique selv om selve produktet koster mindre.
Furstina Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Lykkelitenen Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 (endret) På ingen som helst måte... Så du i det hele tatt på linken? De har kremen, men i tube, til 17,95 pund. Det er under 200-kroner, så du slipper å betale avgiftene. Kremen i tube Endret 20. juni 2010 av Lykkelitenen
Doe Deer Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2010 Men det er krem, ikke emulsjon. Litt av greia er at jeg må ha emulsjon for å unngå å bli blank om sommeren, og Hydra Floral-kremen blir litt i meste laget da. (Innser nå at jeg brukte ordet krem veldig mye i førsteposten, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener likevel.) Regnet ut nå at prisen for emulsjonen der inkludert frakt er ca 40 kroner billigere enn på feelunique, men med de pengene spart er det fremdeles for dyrt. Dessuten overstiger prisen 200-kroners-grensa.
Gjest Serena Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 99% av selgerene på eBay merker pakken som "gift" hvis du spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå