Smørblomsten Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Er såå usikker på hvilken seng jeg bør kjøpe til 4-åringen min? Lillesøster skal overta hans "voksenseng" og så skal heller han få ny. Men hvilken? Han har et litt avlangt rom (ganske stort, 16 kvm) med ett vindu i ene enden. Vil gjerne kjøpe en seng han kan ha "for alltid". Har sett litt på dem som har "telt-duk" foran et åpent rom under og med madrass over, en seng som er ca 115 cm høy. Og så kan man bytte ut teltet med en skrivepult når den tid blir aktuell...Andre tips??? Vil ikke ha "høy" køyeseng. Eller kanskje en helt vanlig, lav seng fra Ikea kan være aktuelt? Huff, går meg vill i jungelen av muligheter. hva har dere??? GJERNE bilder eller linker! TUSEN TAKK :)
~white lady~ Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Vi skal også snart kjøpe voksenseng til guttungen vår, og enten så blir det ei enkeltseng med ei sengeskuff/ skuffer under, eller ei høy seng med rom under og skrivebord på den ene siden. Må tenke praktisk når rommet er så lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå