Gå til innhold

Svart kjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må si aller først jeg synes du er kjempe tøff, hadde aldri selv kunnet gjort noe slik men du er tøff! :biggrin:

Når står bryllupet? Skulle gjerne ha sett bilder når det er overstått så jeg får litt inspirasjon til ett slik bryllup. Bestevenninen min vil være svart brud når den tid kommer. Og hun sier jeg kommer da til å bli forlover. Så jeg trenger alt å begynne å planlegge litt :fnise:

Om bare 1 uke, så begynner å haste litt mtp planlegging og øvelse på sminke (siden jeg skal gifte meg i utlandet og ikke skal til noen sminkør/frisør) :)

Frisør derimot skal jeg til på fredag, så da holder den frisyren seg forholdsvis bra til at jeg kan fikse litt på den på selve dagen :)

Tror dere forresten det er ok med både knallrøde tånegler og på fingerneglene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dere forresten det er ok med både knallrøde tånegler og på fingerneglene?

jeg syns det høres finest ut, vs. å bare ha det på fingrene eller tærne :)

Skrevet

jeg syns det høres finest ut, vs. å bare ha det på fingrene eller tærne :)

Hælen på skoene er i knallrød plast...så kanskje det passer best å ha neglelakken på tærne i rødt da, og ikke "oppe"?! Eller omvendt...

Skrevet

Hælen på skoene er i knallrød plast...så kanskje det passer best å ha neglelakken på tærne i rødt da, og ikke "oppe"?! Eller omvendt...

Kan du ikke prøve da? Men ville gjort det med en gang sånn at du eventuelt rekker å fjerne all den røde lakken før den store dagen =o)

Skrevet

Kan du ikke prøve da? Men ville gjort det med en gang sånn at du eventuelt rekker å fjerne all den røde lakken før den store dagen =o)

Har rød neglelakk på tærne allerede og det er superfint, men skulle tro at det kanskje vil være fint å "løfte opp" det røde til hendene også, siden jeg ikke skal ha andre røde elementer (unntatt rosen da)...

Ellers er kjolen helt svart, og siden jeg har litt knæsj farge (brunlillamørkrødt!) på håret vil det ikke passe å ha noe rødt for langt opp mot ansiktet ;)

Skrevet

Høres ut som om dette blir et kult bryllup! Liker de som tenker litt utenom boksen også. Selv kommer jeg nok til å kjøre litt mer tradisjonelt, med whitish kjole, men med en edge.

Som flere ha sagt ville jeg nok gått for nedtonet enten øye eller munn. Jeg hadde selv kjørt rød lebestift. :)

Skrevet (endret)

hun har brukt en helt lys farge på hele lokket også har hun hatt en litt mørkere i globalen ja.

øv masse på og legge eyeliner hvis du ikke er dreven på dette fra før. tror også det kunne vært kjempe fint hvis du kjøper punktvipper og har 3-4 stk helt ytterst bare for og åpne litt, evt klippe remser opp og lime på =)

ellers synes jeg selv at du ikke skal gå for knall rød leppestift, kan bli litt for mye av det gode da, enten ha en helt nøytral gloss eller en med litt rødt i som ei annen skrev.

funnet ut hvilken blomst du skal ha? synes du skal gå for ei langstilka rød rose jeg =) jeg sminkevideo på bloggen min som viser litt hvordan du kan legge en slik øyenskygge, nesten lik i fargene. link under her =) håper du finner utav det =) jeg kan evt lage ett tips til deg hvis du vil det, men da må du komme me hva du vil jeg skal vise =)

Hei igjen :) Nå har jeg vært inne på bloggen din, du er jo utrolig flink til å sminke!!!

Jeg vil gjerne at du viser meg/gir tips :)

Her er hva jeg er ute etter: litt diskrèt farge på lokket, helst ingen skygge UNDER øyet, gjerne flytende eyeliner oppå, og en enkel gloss. Høres kanskje kjedelig ut, men må ha noe jeg klarer å få til på egenhånd tidlig om morgenen før vi skal "stresse" inn til København :) TUSEN TAKK!

Hvis interessant: har langt hår, lugg, fargen er rødlilla-brunaktig (farget hehe) og jeg er medium "brun" (dvs ikke blek eller mørk), blågrå øyne. :)

Endret av Smørblomsten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...