Gå til innhold

Truxal

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Har noen erfaringer med dette preparatet?

Har aldri tatt medisiner før og er derfor usikker.Har rådført meg med lege som sier at preparatet er greit,men vil gjerne høre erfaringer fra brukere.Vet at det er antipsykotika,men at det også skal hjelpe mot angst og uro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt om preparatet før, så tror ikke det er noe problem. Vær også litt forsiktig med å stole på svare du kan få på et forum. Noen kan sikkert si at det er det værste som finnes, eller noen kan lovprise det, enkelte personers erfaring kan gi litt feil inntrykk. Prøv heller å snakke med en annen lege om du er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg jobber selv i helsevesenet, og har erfaringer med pasienter vi har brukt Truxal på.

Det er ofte en effektiv medisin, men har veldig lang halveringstid i kroppen. Ergo: du har det i kroppen i mange dager etter.

Mange blir ofte veldig trøtte.

Vi har få pasienter som blir satt rett på Truxal men det er jo opp til legen din å bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har brukt truxal som innsovingsmedisin før, men ikke som beroligende. De fungerte greit for min del, og er heldigvis en av de preparatene som ikke gir noen "morsomme" bivirkninger. Man blir bare trøtt og rolig, og that's it. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...