Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Fysj, her sitter jeg med tissegul hårbunn. Trodde jeg skulle spare penger men jeg skulle heller brukt noen lapper istedenfor å sitte her og sippe. Så, er det noen som kan gi meg et tips om hvordan jeg skal løse denne floken???
marylinm Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 gå til frisøren, eller farg håret i en mørkere farge? (nå har jeg vært hos frisøren engang å fått pissegul ettervekst å, da ble jeg sinna ^^ )
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Fysj, her sitter jeg med tissegul hårbunn. Trodde jeg skulle spare penger men jeg skulle heller brukt noen lapper istedenfor å sitte her og sippe. Så, er det noen som kan gi meg et tips om hvordan jeg skal løse denne floken??? Huff! Gå til frisøren, kan jo hende du får kjøpt shampoo der, vet ikke helt hva den inneholder, men var noe med lilla som skulle nøytraliser gulfargen. Evt få dem til å stripe det om for det.. Stakkars deg ass, hadde fått helt panikk selv
kriztine Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Fysj, her sitter jeg med tissegul hårbunn. Trodde jeg skulle spare penger men jeg skulle heller brukt noen lapper istedenfor å sitte her og sippe. Så, er det noen som kan gi meg et tips om hvordan jeg skal løse denne floken??? Jeg striper også håret hjemme. Synes stripene blir fort gule jeg også. Bruker en blå shampoo fra lee stafford jeg da..funker veldig bra hvis du vil få vekk uønsket gulskjær=)
Gjest Psiv Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Da jeg avfarget håret mitt fra svart tilbake til blondt, og håret mitt hadde fargen til en eller annen unevnelig kroppsvæske bare få uker før bryllupet mitt, brukte jeg Redken Blonde Glam Pure Pearl. Funket som f...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå