Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 I går hadde jeg en skikkelig sprekk hvor jeg klarte å kaste i meg rundt 3000 kalorier i løpet av kvelden (!!) og endte opp på nesten 4000 kalorier.. Det er jo det dobbelte av det en voksen person skal ha iløpet av en dag! Prøver å gå ned i vekt og spiser ca 1300 kalorier om dagen til vanlig + - Ødelegger en sånn sprekk ganske mye eller? Burde man spise mindre dagen etterpå? Jeg trener ikke, men i dag har jeg ihvertfall klart å gå i over 2 timer for å prøve å rette på feilen min.. Joda, jeg nøyt kvelden uten dårlig samvittighet og angrer ikke, men er bare nyskjerrig på hva dere har å si
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 I stedet for å bekymre deg over en liten sprekk burde du heller ta en kritisk kikk på hvordan du lever til daglig. Kun 1300 kalorier pr dag, og aldri trening?? DET er usunt det! Spis MER MAT og begynn å TRENE, hvis ikke kommer du til å ødelegge deg og ende opp med å være radmager, ha null forbrenning og en slapp, muskelløs kropp.
GueSS Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Ville ikke spist mindre enn 1300kcal dagen etter hvertfall.. det er jo lite nok i seg selv. Ellers tror jeg ikke spisedag har stor innvirkning i det lange løp, det som er viktig er jo hverdagene, at man har struktur på dem. Jeg koser meg på lørdager med en god del ekstra, resten av uka spiser jeg sunt og i passelige porsjoner. Det har fungert fint i mange år Det som er faren med "spisedager" er vel at det kan skli ut til flere dager...
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 I stedet for å bekymre deg over en liten sprekk burde du heller ta en kritisk kikk på hvordan du lever til daglig. Kun 1300 kalorier pr dag, og aldri trening?? DET er usunt det! Spis MER MAT og begynn å TRENE, hvis ikke kommer du til å ødelegge deg og ende opp med å være radmager, ha null forbrenning og en slapp, muskelløs kropp. Bekymrer og bekymrer, jeg bare lurer.. Og når jeg sier 1300 kalorier så mener jeg at det er et slags utgangspunkt.. Noen dager blir det jo 1600, en annen dag rundt 1450 osv, så det varierer.. Men ofte rundt 1300.. Blir vel mer riktig og si 1300 - 1600 da? jeg går en del turer da, men regner ikke det som trening egentlig.
en kompis Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 overhodet ingenting å bekymre deg over. Godta at du "sprakk", og se fremover. I det lange løp spiller den ene dagen ingen rolle:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har to spisedager i uken hvor jeg den ene dagen inntar 4000 kcal. og den andre dagen 2000 kcal. Resten av uken holder jeg meg til 1200 - 1300 kcal. Veier 46 kg. Går ikke opp i vekt, men holder den stabil. Det har jeg gjort i 3 år nå.
Gjest Niema Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 46 kg og skal ned i vekt? hvor høy er du? Hvor står det at hun skal ned i vekt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #9 Skrevet 20. juni 2010 overhodet ingenting å bekymre deg over. Godta at du "sprakk", og se fremover. I det lange løp spiller den ene dagen ingen rolle:) Altså hvis trådstarter vaneligvis spiser ca 1300 kalorier om dagen har jo den spisedagen ødelagt hele uken... har aldri skjønt poenget med spisedager, del det heller opp så blir det litt kos hver dag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Det handler om hva du gjør over tid. Et stort matinntak skal ikke ha noe særlig å si hvis du til vanlig spiser bra. Ikke bekymre deg så voldsomt over det. Må du ha spisedag? Er det "premie"? Skjønner ikke det jeg heller. Blir bare kvalm og vondt i magen av spisedag
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 46 kg og skal ned i vekt? hvor høy er du? Off topic, men som tidligere poengtert her; sa jeg noe om å gå ned i vekt? Jeg holder vekten min stabil - går verken opp eller ned ved å spise på denne måten hver uke. Jeg er 163 cm. I grunn kunne jeg tenkt meg å gått litt opp i muskelvekt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #12 Skrevet 21. juni 2010 Off topic, men som tidligere poengtert her; sa jeg noe om å gå ned i vekt? Jeg holder vekten min stabil - går verken opp eller ned ved å spise på denne måten hver uke. Jeg er 163 cm. I grunn kunne jeg tenkt meg å gått litt opp i muskelvekt. Da får du høyne matinntaket og begynne å trene
The Kitten Skrevet 21. juni 2010 #13 Skrevet 21. juni 2010 Da får du høyne matinntaket og begynne å trene Jeg tror hun skjønner det. Forøvrig spiser hun i snitt 1750 kalorier per dag. Det er helt passelig for en med hennes vekt. Men nå skal jeg ikke uttale meg mer om kostholdet hennes i og med at jeg ikke vet noen ting om det annet enn det hun har skrevet her.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #14 Skrevet 21. juni 2010 Jeg tror hun skjønner det. Forøvrig spiser hun i snitt 1750 kalorier per dag. Det er helt passelig for en med hennes vekt. Men nå skal jeg ikke uttale meg mer om kostholdet hennes i og med at jeg ikke vet noen ting om det annet enn det hun har skrevet her. Ja, men du bygger ikke mye muskler på det inntaket. 2000, da snakker vi.
en kompis Skrevet 22. juni 2010 #15 Skrevet 22. juni 2010 (endret) eeeh...står da vittelig i første innlegg at du prøver å gå ned i vekt...men ok ok Endret 22. juni 2010 av en kompis
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #16 Skrevet 23. juni 2010 eeeh...står da vittelig i første innlegg at du prøver å gå ned i vekt...men ok ok TS har ikke svart i denne tråden. Kun opprettet førsteinnlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå