Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Har noen få børster fra MAC, og et sett fra Sigma, og det virker som om børstene fra Sigma er lengre? Er børstene fra Sigma uvanlig lange? Vil de ikke passe inn i en vanlig brush roll?
Gjest Heidie Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har bare Sigma-koster, men har opplevd at ikke alle er like lange (av samme kost) De passer fint inn i en brushroll da SÅ lange er de ikke!
Mari90 Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Har noen få børster fra MAC, og et sett fra Sigma, og det virker som om børstene fra Sigma er lengre? Er børstene fra Sigma uvanlig lange? Vil de ikke passe inn i en vanlig brush roll? hvis de du har fra Sigma er lengre enn de du har fra MAC så har du jo svart på ditt eget spørsmål, egentlig...
Jade Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 De vil passe inn i en vanlig brush roll, hvis brush rollen er lengre enn sigmakostene.
Quirky Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 De fleste Sigma-kostene mine er noe lengre enn beslektede koster jeg har fra MAC og Japonesque, for lange til å passe inn i en del brush rolls- jeg var nylig på jakt etter en slik selv, og mange av de jeg fant ville ikke vært store nok til Sigma-koster. Jeg gikk for en brush roll fra MAC, den er stor nok til de aller fleste koster. Sigmas egenproduserte brush roll vil selvsagt også passe, men den er ikke spesielt fin, og rommer bare 12 koster. For meg trekker det veldig ned at skaftene på Sigma-kostene er så lange, ikke fordi de ikke passer inn i brush rolls (eller ,det også), men fordi lengre børster, spesielt lange eyeliner-koster, er vanskeligere å kontrollere, hvilket gjør presisjonsarbeid som lining vanskeligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå