Gå til innhold

Kronprinsesse victoria

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Holder ikke kronprinsesse Victoria brudebuketten altfor høyt oppe hele tiden? Synes ikke man ser noe av kjolen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da! Så grusomt!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Huff da! Så grusomt!

:ler:

Ser man ikke mer av kjolen jo høyere hun holder den, da? Vakker brud, forresten :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, da er det vel bare jeg som synes det da.. men ja, hun er nydelig. Kjempefin kjole!

Skrevet

La ikke merke til det, jeg. Synes kjolen var litt kjedelig men. Pent par :jepp:

Så et opptak på nett av en gardist som sjanglet og til slutt svimte av, det var urkomisk, stakkar. :dåne: Tenk for en laaaaang dag for alle sammen, hvor slitne brudeparet må være når de ramler til køys i natt? Huhæ blir gåen bare ved tanken.

Skrevet

har ikke tenkt over hvor høyt hun holder buketten, men syns det var rart hun tok med seg den lilla buketten i tillegg på båten og ved ankomst slottet.. syns den var "litt i veien" for hele fasaden.

Brudekjolen var alldeles nydelig og det samme med brudebuketten.

Skrevet

har ikke tenkt over hvor høyt hun holder buketten, men syns det var rart hun tok med seg den lilla buketten i tillegg på båten og ved ankomst slottet.. syns den var "litt i veien" for hele fasaden.

Brudekjolen var alldeles nydelig og det samme med brudebuketten.

Hun kan da ikke bare kaste blomster hun får heller da. Likte ikke smykkene hennes, de var direkte stygge. Samme med kronen og sløret. Men brudekjolen og selve dama var jo vakker!

Ang brudebuketten så syntes jeg det var ok høyde

Skrevet

Jeg reagerte også på at hun holdt den litt høyt oppe! Fikk gjentatte ganger beskjed fra både frisør og de som tok imot meg i kirken om at buketten skulle hvile mot hoften!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte også på at hun holdt den litt høyt oppe! Fikk gjentatte ganger beskjed fra både frisør og de som tok imot meg i kirken om at buketten skulle hvile mot hoften!

Utrolig hva slags detaljer folk skal blande seg borti...

Skrevet

Hun var nydelig, og jeg klarer ikke å forstå hvordan noen kan henge seg opp i hvor brudebuketten hang eller ikke hang.

Det blir nok mange timer der man får sett kjolen, uten at hun har buketten med seg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun var nydelig, og jeg klarer ikke å forstå hvordan noen kan henge seg opp i hvor brudebuketten hang eller ikke hang.

Det blir nok mange timer der man får sett kjolen, uten at hun har buketten med seg.

TS her. Jeg lurte bare på det, fordi jeg absolutt ikke har greie på kjole/bryllup/blomster/mote, og jeg vet at mange her har det. Samtidig syntes jeg kjolen var såpass enkel (og nydelig, hele brura var nydelig ;) ) at overdelen som hadde litt detaljer godt kunne syntes. Med mine øyne som ikke har greie på slikt ville det vært finere om buketten gikk fra "beltet" og ned, og ikke fra øverst på kjolen og ned... Lurte bare på om ekspertene her var enig, fordi jeg var litt nysgjerrig da.

Skrevet

Dette med buketter er at man er anspent og nervøs. Ikke med vilje. Det er kroppsspråket .

Det er ofte buketten kommer oppe ved kravebenet, når det egentlig skal være ved hoften.

Det er en trygghetsmekanisme, men trekker armene til seg.

Legg merke til hva jeg sier, og se etterhvert utover, at den hever og senker seg etter hvor intenst ting er... Dette er oxo et tankekors til alle vordene bruder.

Men man tenker ikke på det, man har nok med å puste, smile , gå rett...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

La ikke merke til noe sånt.

Gjest Trajan
Skrevet

Du burde klage til det svenske slottet over denne grussome overtredelse

Skrevet

La jeg virkelig ikke merke til.

Skrevet

Kanskje det rett og slett var den mest behagelige vinkelen å holde buketten i? Når jeg tenker på hvor mye håndhilsing OG vinking som de stakkars armene må finne seg i hele tiden, kan hun få ha buketten hvor hun vil for meg. Søt og hjertevarm jente! :jepp:

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig i at hun holdt buketten for høyt - det gjorde at den så for stor ut til henne, og skjulte formen på kjolen.

Åpningsbildet på videoen her viser derimot hvor fin helheten blir når buketten holdes lavt nok, og at størrelsen da ser helt riktig ut, særlig når man også samtidig ser det lange slepet på kjolen.

Dette er altså en rent estetisk vurdering, og ikke noe å hverken blåse over eller bortforklare med at Victoria jo er så søt og grei. Det er hun sikkert. :nigo:

Skrevet

ikke noe å hverken blåse over eller bortforklare

Å, faen. Får hun et nytt forsøk? :bond:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å, faen. Får hun et nytt forsøk? :bond:

Her må du visst forklare logikken din litt nærmere, tror jeg. :klø:

Sier man at det estetisk sett ikke var helt harmonisk å holde buketten så høyt, så sier man at det estetisk sett ikke var helt harmonisk å holde buketten så høyt. Hverken mer eller mindre.

Ikke at det feks ødela hele dagen og stemningen, eller noe sånt. Det er bare en observasjon, hvorfor så hissige og/eller sarkastiske? Det var mye som ikke var helt perfekt da jeg giftet meg også, jeg gikk feks opp hele midtgangen med et fårete, nervøst smil som ikke så særlig lurt ut. Men jeg hadde da en strålende dag likevel, såvidt jeg husker, og kunne leve fint videre i etterkant av observasjonen av stivt giftesmil. Det går nok fint for Vickan også.

Skrevet

Hun kan da ikke bare kaste blomster hun får heller da. Likte ikke smykkene hennes, de var direkte stygge. Samme med kronen og sløret. Men brudekjolen og selve dama var jo vakker!

Ang brudebuketten så syntes jeg det var ok høyde

Tiaran och örhängena var desamma som drottning Silvia hade på sig på sitt bröllop 1976. :) Jag tycker att de var underbara!

Jag tycker också att det var väldigt fint av henne att behålla buketten hon fick av marinen. Hon är en ödmjuk människa!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...