Gå til innhold

Tips til velkomstdrink

Vickans bröllop  

12 stemmer

1. 1. Gråt du under vielsen?

• Ja, av glede
    • Ja, av sorg
      0
    • Nei

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jupp! Nå er jakten på rosa velkomstrdrikk til enhver romantisk anledning slutt. Polet har nemlig tatt inn Fresita, en musserende med ekte jordbær. Den testes i dette nu av et engere utvalg KG'ere til toner, ord og bilder från svenska bröllopet.

Fresi: TIl kongelige vielsesformål er den utmerket, terningkast 5. Kontekstavhengig.

Donpedro: Passer til salt mat. Som spekemat.

-Engelfjes- : Passer til amming, styrker utdrivningsrefleksen.

Bodillen: Ser hoderystende på elendigheten.

ashera: En veldig rosa drikk. Ferdigblandet jordbær og sjampis. Den smaker ekte jordgubbar, vaffal.

Heretter trenger ingen å kjøpe Asti og konditorfarge.

Men hvorfor kommenterer ikke Jan Thomas denne store begivenhet. Her synes vi det er dårlig prioritering av NRK. Nemlig. Hvis hun der stakkars Madde finner seg en ny og kjekkere kar, stemmer vi for JT som korrespondent.

Endret av ashera
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fresi rangerer nå Fresita til terningkast seks. Hikk.

Skrevet

Mere Fresita, så blir Ashera drita.

Skrevet

Gå og vask munnen din, Dp, men ligg unna den mest eksklusive såpen min. Dessuten var det Fresi som skrev innlogget som meg overfor. :eeeh:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jupp! Nå er jakten på rosa velkomstrdrikk til enhver romantisk anledning slutt. Polet har nemlig tatt inn Fresita, en musserende med ekte jordbær. Den testes i dette nu av et engere utvalg KG'ere til toner, ord og bilder från svenska bröllopet.

Men hvorfor kommenterer ikke Jan Thomas denne store begivenhet. Her synes vi det er dårlig prioritering av NRK. Nemlig. Hvis hun der stakkars Madde finner seg en ny og kjekkere kar, stemmer vi for JT som korrespondent.

Jeg stemte for "nei, gråt ikke under vielsen". Jan Thomas bør kommentere Carl Philips eller Maddes bryllup - hun finner seg sikkert straks en ny etter Jonas :)

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan det går med dere nå som jeg ikke er der og holder dere i ørene. :regler:

Skrevet

Alt jeg kan si er at byen er utrygg nå. Svært utrygg. Jeg holder fortet i heimen. :engel:

Skrevet

Man kom akkurat hjem. :sjarmor: Lenge leve Fresita! Og monarkiet. Og Vickan och Danne. Og Gin Tonic med utsikt over byen.

Skrevet

Jeg tror Ashera synes peach canei er litt for lite søt, syntes hun nevnte noe om det en gang. Men kanskje om man hadde i litt konditorfarge så den ble mer rosa. Hvis man da hadde oppi en del frukt som har ligget i sukkerlake, så kunne den kanskje gjort seg til en slags bowl?

Skrevet

Den største ulempen med Peach Canei er jo selvsagt at den har for lite alko. Personlig synes jeg Fresita banket den ned i støvlene, både hva smak, sødme, aroma og fylde angår. Fresita smaker jordbærsaus laget av friske, solmodne jordbær og en raus porsjon melis, og har en dugandes alkoprosent, prisen tatt i betraktning. Dessuten er jo navnet så fint. :jepp:

Skrevet

Jeg vil også legge til at Fresita har en lekker, dyp bringebærrød (litt pussig enkli) farge. For oss estetikere er det ikke akkurat en ulempe.

Skrevet

Rosa må det være! Det er jo hele poenget, liksom. :sexy:

Skrevet

Jeg har forresten helt glemt å stemme. Jeg stemte at jeg gråt av glede. Jeg gråt faktisk tre ganger, og det var uten talene (jeg har vitner, i tilfelle noen skulle trekke dette i tvil). Da jeg så dem på nett-TV sent på natten gråt jeg en gang til. Jeg vet ikke helt om det var av glede, men det var i alle fall ikke av sorg, og Fresita var jo også inne i bildet. Jeg synes uansett jeg fikk maks utbytte av det hele og er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...