Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Han gjorde det slutt for snart et år siden og nå har jeg funnet ut at han er blitt sammen med ei ny dame som han traff bare en måned etter han gikk fra meg og hun er modell og ganske pen. Og nå skal de gifte seg. Har bare så utrolig lyst å ødelegge brylluppet deres eller si noe negativt om eksen til hun billige melonbrystet av ei dame han er blitt sammen med. Fatter ikke hva han i det hele tatt ser i henne. Hun har også posert naken her og der og brettet ut hele fitta til hvermansen. Men hva kan jeg egentlig gjøre for å få de til å skilles?
loppekasse Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Hvorfor ikke unne dem å være lykkelig?.. Det er flere fisker i havet for deg vet du
redchilli Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 skjønner ikke at du gidder å bruke energi på dette her... greit å være deppa, men gå ut og ha det gøy i stedet for å sitte her å grave deg lenger ned!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Men hva kan jeg egentlig gjøre for å få de til å skilles? Du kan VENTE! Før eller siden kommer det grønne sjalusimonsteret til å overbevise eksen din om at bimbokonen hans er utro. Det er i grunnen en vanlig konsekvens av å ha posert naken; få ektemenn liker tanken på at andre menn runker til bildet av kona.
Gjest _lykkelille_ Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Så pga denne nye damen er pen og har stilt som nakenmodell, har du rett til å dømme henne? Kanskje det er så enkelt som at hun gjør x-kjæresten din lykkelig? Du kan ikke hate x-en din så veldig om du ønsker å forårsake et brudd mellom dem for å få ham for deg selv. Prøver du på det er jeg stygt redd du heller bidrar til å styrke forholdet deres. "Den sjalu x-dama" er vel ikke å foretrekke. Et brudd er et brudd, x-en din har gått videre, og nå er det på tide at du og gjør det. Jeg forstår at det gjør vondt, kjærlighetssorg og sjalusi er ikke gode følelser. Men det finnes noen andre der ute for deg og
en kompis Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Etter et år er kanskje på tide å innse at nåtid er nåtid, det er fremtiden som kommer. Fortiden kan man ta et oppgjør med, akseptere bruddet, og se fremover mot den lyse fremtiden:)
tinamarie Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Du driter deg nok bare ut om du prøver å ødelegge. Bare hev deg over det
Piper Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Overskriften din burde vært "jeg hater exen sin nye dame av hele mitt hjerte", for det er da virkelig henne du kritiserer. Du høres rett og slett patetisk ut. Det er greit å være skuffet og såret, men man slenger ikke så mye drit om mennesker man ikke kjenner. Selv ikke mennesker man kjenner. Du er sjalu, kom over han, kom deg videre, for han har valgt en annen og det er IKKE noe du kan gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå