Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt noe på gang med en mann i flere måneder nå. Men det har vært lange perioder der han ikke svarer også, og da jeg gjerne vil treffe han. (Det skulle ikke overraske meg om han var sammen med andre kvinner da..)Nå sist vi var sammen for en uke siden fikk jeg - igjen - høre at han elsket meg og ville ha barn med meg. Så plutselig forsvinner han igjen. Jeg blir selvsagt forbanna,og sier nok litt for mange stygge ting. Så sier han at han har truffet ei ny og at han bla.ikke vil ha meg, for like etter å sende melding om at det bare er kødd! Det er ikke vanlig for han å gjøre meg trygg for å si det sånn, så jeg burde kanskje ta det som et kompliment; at han faktisk sier like etterpå at det ikke var sant. Jeg ble jo knust da, men bare sendte han en hyggelig melding tilbake. Jeg har også sendt han lignende meldinger. Noen mye verre også. Men det er fordi jeg blir så forbanna over hans taushet og likegyldighet. Men så tenker jeg at han kanskje ikke vil være så slem og si det på den måten, men at han likevel har funnet ei...og vet jeg blir såret. Jeg elsker han, og det vet han. Men jeg bør kanskje holde avstand. Hva tenker andre om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Han virkar heilt ustabil. Hald deg unna han, og kom over kjenslene. Dette er ein mann som alltid vil ha eit sterkt behov for å kontrollere deg, og du kjem aldri til å kunne stole på han. Tenk når han behandlar deg slik no, korleis kan han då behandle deg når forholdet har blitt rutine? Styr unna.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som et merkelig forhold dere har :klø:

Men når du sier du blir såret over det han sier, bør du jo forstå at han også kan bli såret over det du sier... Du skriver jo selv at du har sendt ham lignende meldinger, noen mye verre, og at du nok sier litt for mange stygge ting. Jeg tror jeg også ville holdt litt avstand om jeg var denne mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...