Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2010 #21 Skrevet 20. juni 2010 For en galant Mr. Bond vi har framfor oss: en av de ikke-bitre KG-mennene, en typisk norsk gentleman med andre ord :rødme: Sarkasme er ikke din sterke side ser jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #22 Skrevet 20. juni 2010 Den linken der fører til steder som jeg ikke ville ha latt mine barn gå inn og se. Fy F! Dette er organisert tortur og antagelig bare de peneste bildene som er lagt ut. Fjern linken.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 20. juni 2010 #23 Skrevet 20. juni 2010 Jeg deler mannen min, mannen min deler meg, Funker fint det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #24 Skrevet 20. juni 2010 Den linken der fører til steder som jeg ikke ville ha latt mine barn gå inn og se. Fy F! Dette er organisert tortur og antagelig bare de peneste bildene som er lagt ut. Fjern linken. Hva?! Det var ikke noe støtende der...var jo ingen bilder i det hele tatt.
Gjest mann38 Skrevet 20. juni 2010 #25 Skrevet 20. juni 2010 Jeg deler gjerne dama med andre. Har en fantasi om at vi får en husvenn, som kanskje kommer på litt god mat en fredagskveld før han og dama (og kanskje jeg) går på soverommet for å elske... Eller at han tar henne med på kino eller restaurant iblant, eller at hun besøker han hjemme hos han når de har lyst og avtalt det uten at jeg får beskjed på forhånd. Men dama mi har ikke de samme fantasiene....
Gjest MikeWaters Skrevet 21. juni 2010 #27 Skrevet 21. juni 2010 Jeg tillater det, men det fordrer at hun gir meg samme tillatelse tilbake. Vår tankegang i forhold til å dele partneren baserer seg ofte på sjalusi og frykt. Grunnleggende ideer vi har tatt til oss uten å egentlig reflektere over hvorfor. Ide #1 Hvis min partner virkelig elsket meg ville han ikke ha noe behov for å ha seksuelle relasjoner med andre. Denne ideen handler om at all interesse din partner har for andre reflekterer hvor mye han/hun elsker deg. Eks: Tror vi at foreldre som får flere enn 1 barn ikke elsker alle barna sine like høyt? Ide #2 Hvis min partner var lykkelig med meg, hvis jeg bare var bra nok, så ville han/hun ikke ha behov for andre. Dette er en snodig vinkling, i den første ideen kan man i det minste skylde på at ens partner ikke elsker en godt nok. Her går man ned den veien at hvis partneren viser interesse for andre, så er det DIN egen feil. Ikke rart man blir sjalu/utrygg når man føler seg utilstrekkelig. Ide #3 Det er ikke mulig å elske mer en en person på samme tid. Denne ideen sirkulerer rundt tankegangen om kjærlighet som en målbår kraft som kan gå tom, eller brukes opp. Det er bare så mye kjærlighet der ute, og det blir aldri nok til alle mennesker. Hvis min partner gir noe bort til andre, blir det mindre på meg. Vi føler ofte i parforhold at vi får for lite av noe, og denne følelsen tapper inn i akkurat det feltet. Det ER mulig å elske flere på samme tid, men vi tror enten ikke på det, eller velger å leve annerledes da det føles tryggest eller riktigst for oss. Ingenting galt i det, men resultatet blir i flesteparten av tilfellene seriemonogami (eller utroskap!), hvor vi gir hverandre eksklusivitet innenfor en kort periode. Strålende og flott det, men jeg ser ikke helt den store forskjellen. Vi deler jo uansett, bare ikke samtidig
sleazejenta Skrevet 21. juni 2010 #29 Skrevet 21. juni 2010 Hell no! Han får nok holde seg til bare meg hadde ikke det vært bra nok for han, så kunne han bare ha seilt sin egen sjø. Jeg deler ikke.
Golde Skrevet 22. juni 2010 #30 Skrevet 22. juni 2010 Nei. Hvorfor ikke? Fordi når vi har sex, er vi så nærme hverandre som aldri ellers. Den nærheten skaper et bånd som knytter oss to sammen. Jeg vil ikke at noen av oss skal være knyttet til andre på den måten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #31 Skrevet 22. juni 2010 Nei, jeg er ganske sjalu. Tror ikke det hadde gjort noe godt for forholdet. Vil ikke ha han inni noen andre!! Grrrr.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå