Mariblom Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hei! Husker dere disse: Sigøynerdame Finnes i mange ulike utgaver, men jeg er sikker på det er den samme kunstneren. Noen som vet hvilke kunstner som lagde disse bildene i sin tid og hvor jeg kan få tak i kopier? Klem fra Mari :-)
Gjest Elfrida Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Jeg aner ikke hvem som har malt disse bildene, men det ser ut til at du kan få kjøpt et trykk på finn for 300,- http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21646973
Mariblom Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 Tusen takk Elfrida, men jeg har mest lyst til å finne et sted hvor jeg kan få kjøpt nye trykk. Og så er det heller ikke bildet jeg viste som jeg synes er det fineste i denne serien. Klem
Barbie-87 Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Hei! Husker dere disse: Sigøynerdame Finnes i mange ulike utgaver, men jeg er sikker på det er den samme kunstneren. Noen som vet hvilke kunstner som lagde disse bildene i sin tid og hvor jeg kan få tak i kopier? Klem fra Mari :-) Uff :/ Hvorfor vil du ha et sånt bilde? Det er så harry
Mariblom Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2010 Jeg synes bildene i denne serien er helt nydelige. Derfor har jeg lyst på et eller flere. Dumt svar på et dumt spørsmål? ;-) Jeg spør ikke hva dere synes om disse bildene, jeg spør hvor man kan få tak i nye trykk av bildene. Klem fra Mari :-)
kat-e Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Uff :/ Hvorfor vil du ha et sånt bilde? Det er så harry Enig. Jeg elsker retro, men dette blir for mye av det gode.
bizzy Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Kunstneren heter Charles Roka. Hvor man evnt får kjøpt trykk aner jeg ikke. Ikke helt min stil Men er jo mulig man kan søke seg frem til det på nett når man har navnet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 TS - sett denne annonsen? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=14870037
Rabadamtimtim Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 Hei! Husker dere disse: Sigøynerdame Finnes i mange ulike utgaver, men jeg er sikker på det er den samme kunstneren. Noen som vet hvilke kunstner som lagde disse bildene i sin tid og hvor jeg kan få tak i kopier? Klem fra Mari :-) Hva skal du med noe så ufyselig stygt?
leirbål Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hva skal du med noe så ufyselig stygt? Noen synes minimalisme med helt hvite tomme vegger er finest. Andre synes det er stygt. Noen liker retro, andre synes det er stygt. Og siden ts. ikke spurte om hva vi synes om bildene er vel ikke hva vi mener om de viktigst? Ts liker bildene- ferdig med det. Ville du spurt det samme spørsmålet like rett ut til en person villt fremmed person i butikken? Det er lov å være litt høflig selv om vi er forholdsvis anonyme på nettet. Endret 30. juni 2010 av leirbål 1
Gjest Pippelipp Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Noen synes minimalisme med helt hvite tomme vegger er finest. Andre synes det er stygt. Noen liker retro, andre synes det er stygt. Og siden ts. ikke spurte om hva vi synes om bildene er vel ikke hva vi mener om de viktigst? Ts liker bildene- ferdig med det. Ville du spurt det samme spørsmålet like rett ut til en person villt fremmed person i butikken? Det er lov å være litt høflig selv om vi er forholdsvis anonyme på nettet. Amen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå