I.am.me Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Insiprert av tråden med navn "Hva er det slemmeste noen har gjort mot deg", opprettet jeg denne tråden for å jevne ut littegrann og bringe litt positiv stemning her på forumet Det kan være alt fra små ting, store ting, grønne ting, ja you name it.
waco Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Grønne ting? Jeg fikk en fin femmer med jackherer.com av brodern her om dagen. Det var vennlig gjort.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Oi, det var en god idé! Jeg har opplevd at folk generelt sett er veldig snille, men mamma gjorde noe som betydde veldig mye for meg en gang. Jeg hadde en skikkelig tøff periode med masse stress med studier, et forhold som var på nippet til å rakne og en deltidsjobb som gikk konkurs slik at jeg hadde økonomiske problemer. I tillegg bodde jeg på en studentby hvor det var endel bråk (og når det ikke var bråk så lå jeg ofte våken og bekymret meg for at det plutselig skulle bli det ), så det skrantet på søvnen også. Siden hun lett blir veldig bekymra for meg, prøvde jeg å ikke fortelle for mye om dette. En kveld jeg var alene hjemme gikk det derimot skikkelig til helv***, jeg hadde ikke sovet skikkelig på flere uker, hadde en eksamen rundt hjørnet og hadde kranglet med kjæresten. Så var dte fest i naboleiligheten og jeg fikk ikke sove. Hun fikk en telefon fra en desperat datter som egentlig bare ville ha litt trøst. I stedet ringer hun til fastlegen min på hjemstedet (han kjenner familien min får jeg vel presisere her), får en resept på sovetabletter, drar på et kveldsåpent apotek og kjøper, og kjører hele veien inn til der jeg bor - en kjøretur som tar nesten to timer. Vel framme fikk vi pratet litt, jeg fikk tabletter og tusen klemmer, og streng beskjed om å ringe om jeg sliter igjen. Så kjørte hun hele veien hjem igjen. Jeg sov veldig godt den natta. Vet ikke om det var på grunn av sovemedisinen eller besøket, men jeg er ihvertfall evig takknemlig. Vi har definitivt våre forskjeller hun og jeg, og vi kan gjøre hverandre gale - men hun er alltid der når jeg trenger det.
Evalilja Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Det snilleste noen har gjort mot meg må være når en vennine bodde hos meg og eksen i nesten et halvt år fordi jeg trengte henne der. Forholdet var ikke bra og jeg var på grensen til innleggelse på psykiatrisk. Hun ble og var der. Hun hjalp meg komme ut av forholdet og hun fikk en hybel tilslutt der jeg var ofte på besøk. Jeg og min eks bragte det aller værste frem i hverandre og hun visste det så altfor godt.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Grønne ting? Jeg fikk en fin femmer med jackherer.com av brodern her om dagen. Det var vennlig gjort. Foreldrene mine er de som har gjort flest gode ting mot meg. Kan vel ikke peke på noe veldig spesielt (bortsett fra når de ga meg forskudd på arv sånn at jeg lettere fikk kjøpt meg leilighet etter skilsmissen); men de hjelper meg utrolig mye i hverdagen. De passer ungene mine, hjelper meg praktisk i leiligheten min, støtter meg emosjonelt og bare ER DER. Er vanvittig glad i dem!!! Broren min og søsteren min hjelper meg også, spesielt søsteren min. Hun har været en fantastisk støtte for meg da jeg hadde masse trøbbel med eksen min, og da jeg endelig kom meg unna han. Kjæresten min gjør også snille småting for meg, og han er alltid omtenksom og god. Dessuten sørger han for meg når vi elsker :rødme: Er veldig lite egoistisk i den sammenhengen. Hehe. Kollegene mine er også veldig snille og dekker opp vakter for meg og er forståelsesfulle når jeg gjør feil (jeg er deres leder). Alt i alt er jeg omringet av gode, snille og varme mennesker som gjør masse godt for meg! Håper jeg også gir litt tilbake innimellom!
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Vet ikke. Om noen gjør en tilsynelatende positiv ting så venter jeg bare på at jeg må betale for det på et vis. Tør aldri glede meg over det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Når min kjære kommer hjem og ser jeg er stresset (ofte uten at jeg merker det selv) Tar tak i skuldrene mine og ber meg sette meg ned å slappe av. :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå