Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hei! Har i mange år farget håret mitt, siste årene har jeg brukt å hatt det mørk brunt. Nå vil jeg ha det lysere og nærmere min egen hårfarge, tenkte å gå til frisøren å få det gjort. Har heldigvis ikke farget det på mange uker nå, tror faktisk det er 6-7 uker siden sist, så heldigvis mye farge som har gått ut nå Noen som har stripa lyse striper i mørkt farget hår? Er redd for oransj hår hehe Noen som vet hvor lang tid det tar? Syns det er så kjedelig å sitte hos frisøren, vanligvis lei etter en vanlig klipp, men må man så må man ;P
Aryia Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Hei! Har i mange år farget håret mitt, siste årene har jeg brukt å hatt det mørk brunt. Nå vil jeg ha det lysere og nærmere min egen hårfarge, tenkte å gå til frisøren å få det gjort. Har heldigvis ikke farget det på mange uker nå, tror faktisk det er 6-7 uker siden sist, så heldigvis mye farge som har gått ut nå Noen som har stripa lyse striper i mørkt farget hår? Er redd for oransj hår hehe Noen som vet hvor lang tid det tar? Syns det er så kjedelig å sitte hos frisøren, vanligvis lei etter en vanlig klipp, men må man så må man ;P Fikk lyse striper i mitt mørke hår i går faktisk, og resultatet ble veldig bra Har hatt mørkt hår i utrolig mange år nå, og stripene ble ikke oransje eller noe slikt, men gyldne og fine. Frisøren ser godt hvilke farger de må bruke for å unngå oransje og gule striper. Var der i 1,5 time ca, men hun klipte håret både før og etter hun hadde stripet det. Så om du bare skal stripe det så tar det jo ikke lang tid
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Fikk lyse striper i mitt mørke hår i går faktisk, og resultatet ble veldig bra Har hatt mørkt hår i utrolig mange år nå, og stripene ble ikke oransje eller noe slikt, men gyldne og fine. Frisøren ser godt hvilke farger de må bruke for å unngå oransje og gule striper. Var der i 1,5 time ca, men hun klipte håret både før og etter hun hadde stripet det. Så om du bare skal stripe det så tar det jo ikke lang tid Ahh så flott og høre Da regner jeg med det blir bra på meg og Jeg tenker og å klippe meg, så blir sikkert nå ca samme tid som til deg, det får jeg vel holde ut ;P Skal du stripe i flere omganger eller? Var det dyrt? Hilsen TS
Aryia Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Foreløpig holder det med stripinga jeg fikk i går, får se neste gang jeg skal klippe meg om jeg striper det litt mer. Men tenker at sola også vil gjøre sitt i sommer Betalte 990 for klipp + striping, men dette varierer sikkert fra salong til salong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå