Gjest Tone Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 hei. jeg drømmer stadig vekk at min kjæreste er utro med eks-samboeren eller en god vennine han har.. det er veldig ekkelt. jeg kan våkne midt på natten i full gråt.. jeg har sakt det til han å da sier han at jeg er rar som kan drømme noe sånt, og at jeg ikke stoler på han. jeg har i det siste sluttet å drømme at han er utro med eksen sin. det er mer den vennina. min kjæreste møtte henne på første året av vidregående. og de har hatt ganske god snakk i mellom seg. de kysset også i russetiden (da var kjærestn min sammen med en annen. jeg likte ikke det. men forrige helg fikk jeg vite at når kjæresten min var singel, så dro han på kino å lignende med denne venninen.. men de sier at det ikke var date. men han valgte å dra ¨på kino en gang med meg i stede for henne.. hun drakk seg full en gang å sendte han meld om at hun savnet han sånn.. han sier selv at det ikke er noe følelser fra hans sin side. men jeg er mer skeptisk fra hennes side.. de kommunisere bare via sms.. hun har vært hos oss bare 2 ganger etter vi ble i lag. første gangen viste jeg ikke at hun sov over.. våknet på morgenen etter min første dag i russetiden, da lå hun på sofaen.. ante ikke hvem hun var.. andre gangen hun var her. var det liksom av hun ville bare sitte sammen med kjætesten min å prate, mens jeg var på do, eller ute å røkte. han sier liksom "kom å sitte her du også" for å være snill mot meg, men da flyttet hun seg og sendte meld om skyss for å dra hjem.. hva skjer? høres det ut som om hun vil ha han?
Gjest I Grosny Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Jeg tror det er vanlig å drømme sine bekymringer. Hun venninna er en god venn. Gode venner bør man ta vare på. uansett om de skulle ha motsatt kjønn. Det er gode grunner til at han er sammen med deg, og ikke med henne. Slapp av og kos deg veldig godt med mannen din.
Gjest gjesten Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Legg fokusen på drømmen vekk. Dess mer du tenker på det dess mer du drømmer om det. Hvorfor skulle han holde på deg om han var interessert i henne? Skjønner ikke poenget med redselen din
Gjest Tone Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Legg fokusen på drømmen vekk. Dess mer du tenker på det dess mer du drømmer om det. Hvorfor skulle han holde på deg om han var interessert i henne? Skjønner ikke poenget med redselen din nei jeg vet ikke. men klarer ikke å stole på henne. om han kansje drikker seg så full en gang, å jeg går å legger meg.. og hva er det hun tenker å følere?? skulle så gjerne ha vist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå