Gjest Nuppa_ Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Har prøvd KMS og L'Oreal sine varmebeskyttende sprayer, men håret blir fortsatt slitt og flisete. Noen som har prøvd et produkt som faktisk gjør at håret ikke fliser seg?
Aryia Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Jeg liker ghd sin varmebeskyttende spray Kjempegod!
Gjest Heidila Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Jeg liker ghd sin varmebeskyttende spray Kjempegod! GHD sin er genial :D Du får ghs varmebeshyttende spray til forskjellige hårtyper.Jeg har den til tørr og slitt hår
BeautyFuzz Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Da vil eg anbefale deg å prøve Kerastase sin Ciment Thermique, ikke bare er den varmebeskyttene, men den også pleier skadet/tørt hår:) Det er en krem som du har i håndkletørt hår og føner det tørt og viss du fortsatt trenger å bruke rettetang kan du det ( den beskytter mot varmeverktøy etterpå).
Mari90 Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 jeg har ghd sin spray, er veldig fornøyd med den! ...skulle egentlig ønske den kom i kremform og, den gjør gulvet klissete xD det beste tipset for å unngå flisete hår når du bruker varme er dessverre å gjøre det så sjeldent som mulig...
neon_sun Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har den blå fra redken. Har ikke brukt den lenge nok til å se om den faktisk funker, men håret blir iallefall fint og den gjør det ikke fettete eller tungt. Har prøvd hårkur fra samme serie, og den var genial, så jeg har trua.
Gjest Nuppa_ Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har den blå fra redken. Har ikke brukt den lenge nok til å se om den faktisk funker, men håret blir iallefall fint og den gjør det ikke fettete eller tungt. Har prøvd hårkur fra samme serie, og den var genial, så jeg har trua. Du får holde meg oppdatert
venus_ Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Da vil eg anbefale deg å prøve Kerastase sin Ciment Thermique, ikke bare er den varmebeskyttene, men den også pleier skadet/tørt hår:) Det er en krem som du har i håndkletørt hår og føner det tørt og viss du fortsatt trenger å bruke rettetang kan du det ( den beskytter mot varmeverktøy etterpå). Er denne varmebeskyttende altså? Har brukt den lenge og synes den pleier håret godt, men visste ikke at den var varmebeskyttende også. Og jeg som har brukt varmebeskyttende spray i tillegg Viktig å merke seg at denne må aktiveres med varme også.
Gjest Nuppa_ Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Går det ann å bruke Kerastase sin Ciment Thermique pluss varmebeskyttende spray for ekstra beskyttelse?
Gjest hudenmin Skrevet 22. juni 2010 #11 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har for tiden varmebeskyttende produkter fra wella, ghd, Redken og Kérastase (forskjellige fra sistnevnte). Den jeg liker best er Resistance Ciment Anti-Usure Reinforcing Treatment.
Maneo Skrevet 22. juni 2010 #12 Skrevet 22. juni 2010 Jeg liker ghd sin varmebeskyttende spray Kjempegod! Denne har jeg bestilt. Gleder meg til å prøve.
Sarah_83 Skrevet 23. juni 2010 #13 Skrevet 23. juni 2010 Jeg liker godt Redken Iron Repair: http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=3808&mfid=58&mgid=97&mfpgid=97 Denne er også genial å bruke, hvis man bruker mye varmebahndlig på håret http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=4285&mfid=58&mgid=97&mfpgid=97 Og tilslutt Joico har verden beste hårspray med max hold og den er til varmebehandlet hår http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=4505&mfid=180&mgid=97&mfpgid=97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå