Gjest redd Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Kjæresten har vært i Alanya i snart en uke, og i dag tidlig fikk jeg melding om at hun skulle ut på nattklubben Robin Hood sammen med en del fastboende tyrkere hun hadde møtt på tannsenteret hun reiste til. For orden skyld, hun reiste ned med ei venninne. Nå er klokka fire her og fem der, og jeg har ikke hørt en lyd. Vet at hun har lagt fra seg telefonen for ikke å miste den, så hun har altså ikke kommet tilbake enda. Jeg er ikke redd for at hun er utro, som mange sikkert kommer til å nevne. Hun er vant med oppmerksomhet og er egentlig ganske skeptisk til mørkhudete fordi hun ble voldtatt av to utlendinger da hun var femten. Er så redd at det har skjedd henne noe. Vi har alltid pleid å sende meldinger, vi har alltid tenkt på at den andre kan bli engstelig (hun er engstelig for meg også), og jeg begynner å tenke på alt mulig som kan ha skjedd. At noen har robbet henne, at noen har hatt noe i drinken hennes, at noen har overfalt og voldtatt henne, at hun er påkjørt eller overkjørt. Vi har to små barn sammen som er livet for henne, og hvis hun er hjemmefra legger hun seg aldri uten å få høre det siste om barna. Jeg er så utrolig redd for at hun ikke har det bra, det er så utypisk henne å ikke si fra. Jeg svinger mellom engstelse og sinne, for hun VET hvordan hun ville ha hatt det om det var jeg som ikke ga livstegn fra meg om jeg var i et annet land. Hvis hun ringer nå, føler jeg for å skjelle henne ut. Vi har alltid hatt lov til å gå ut, men hun gjorde det selv klart at hun ikke skulle på noen privatfester i løpet av oppholdet, til det er hun for usikker på folk (som nevnt spesielt utlendinger). Kjenner jeg er helt ferdig her jeg sitter. Jeg er ikke ute etter å begrense henne, det var jeg som forelso turen og betalte den. Jeg stoler på henne. Er bare ute av meg av venting på livstegn. Er det noen der ute som kan forstå meg? Hvis det har skjedd henne noe, spesielt hvis hun har vært ute for noe seksuelt, tror jeg ikke at hun vil greie å komme seg igjen, og jeg tror ikke vi vil greie å holde som par heller. Jeg vil alltid i så fall alltid tenke at hun burde ha vært mer forsiktig, dette har vi snakket mye om. Etter det forrige overgrepet brukte hun år på å få en normal hverdag, og jeg hjalp til alt jeg kunne. Tror ikke jeg ville greid det igjen. Er jeg livredd uten grunn? Noen som kan fortelle meg hvordan nattelivet der fungerer? Risikoer og sånt? Stengetider? Har reist mye, men aldri vært i Tyrkia.. Er så redd..
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Kjære deg, pust inn og ut, gjenta. Har du nummeret til venninnen hennes? Dersom du ikke får tak i din samboer så kanskje venninnen hennes tar telefonen? Jeg antar at din sambo og venninnen alltid holder sammen der nede og passer på hverandre. Dem har det sikkert gøy sammen hvor tiden flyr avsted. Ikke engst deg for mye, hadde det skjedd noe ville du garantert fått beskjed innen nå, prøv å ring henne når det bikker mot dag. Du må ikke engste deg så utrolig, hun har opplevd noe forferdelig vondt tidligere og vet å ta sine forhåndsregler når det kommer til situasjoner hvor det kan være skummelt. Dette har hun også sagt til deg.
waco Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Du betalte reisen også? Hun ringer kanskje ikke fordi hun har det gøy og har masse annet å tenke på som for eksempel sommer, varme, brunst og handlinger ingen vil få vite om!
Gjest gjest Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 RO NED! Ellers kan du snart være sikker på at hun ikke gir livstegn fra seg før ungene skal hentes. Ingen liker å bli overvåket, har selv vært som du er (kanskje værre med å gruble for mye). Det fører ikke til noe godt uansett hvordan du vrir og vender på det. Vær mann og den beskyttelsen hun trenger, men la henne også få ut en tur uten at du skal bekymre deg. Er sikker på at ting går bra, i 99% av tilfellene gjør det det. Om ikke, så hadde ikke du kunnet forhindre det alike vel. Smil til verden og livet smiler tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Av erfaring vet jeg at det kan være problemer med mobildekningen i Alanya. Kanskje det er grunnen til at hun ikke har ringt?
Realisten Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Pssh.. Ta det med ro! Hun ligger godt og komfortabelt på ryggen med seks drinker innabords og får seg hårete tyrkere etter tur og orden Ordner seg dette!
Gjest redd Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Pssh.. Ta det med ro! Hun ligger godt og komfortabelt på ryggen med seks drinker innabords og får seg hårete tyrkere etter tur og orden Ordner seg dette! Takk til deg og den andre taperen, waco (dama di var utro fordi du ikke er mann nok). Rundt midnatt ble hun påkjørt av en moped el. lett motorsykkel, og havnet i knust glass på gata. Venninna har sendt bilder, og kjæresten må desinfiseres og syes flere steder. Takk for støtten.
Gjest Emera Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Takk til deg og den andre taperen, waco (dama di var utro fordi du ikke er mann nok). Rundt midnatt ble hun påkjørt av en moped el. lett motorsykkel, og havnet i knust glass på gata. Venninna har sendt bilder, og kjæresten må desinfiseres og syes flere steder. Takk for støtten. Joda, vi har noen "hyggelige" menn her på KG... Håper det går bra med kjæresten din!
Gjest nils Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Regner med at dama di er tilbake for lengst og ingenting er skjedd..ivertfall ikke noe som du noen gang får greie på. Ang mobildekningen i Alanya så er den faktisk bedre en i Oslo, Tyrkere flest er som regel hjelpsomme og greie men klart ikkeno godt tegn at di vil ha med seg dama di på Alanyas største nattklubb Robin Hood. Muligheten for at di "snille" høflige tyrkerne kan prøve seg på noe mer en å åpne døra og spandere en cola er absolutt til stede. Jeg har feriert der nede i over ti år og har vært medeier i et utested like ved Robin Hood.
*appifany* Skrevet 20. juli 2010 #10 Skrevet 20. juli 2010 Takk til deg og den andre taperen, waco (dama di var utro fordi du ikke er mann nok). Rundt midnatt ble hun påkjørt av en moped el. lett motorsykkel, og havnet i knust glass på gata. Venninna har sendt bilder, og kjæresten må desinfiseres og syes flere steder. Takk for støtten. Stakkars deg! Håper det går bra både med deg og dama di!
Gjest Hmm Skrevet 20. juli 2010 #11 Skrevet 20. juli 2010 Regner med at dama di er tilbake for lengst og ingenting er skjedd..ivertfall ikke noe som du noen gang får greie på. Ang mobildekningen i Alanya så er den faktisk bedre en i Oslo, Tyrkere flest er som regel hjelpsomme og greie men klart ikkeno godt tegn at di vil ha med seg dama di på Alanyas største nattklubb Robin Hood. Muligheten for at di "snille" høflige tyrkerne kan prøve seg på noe mer en å åpne døra og spandere en cola er absolutt til stede. Jeg har feriert der nede i over ti år og har vært medeier i et utested like ved Robin Hood. "Regner med at dama di er tilbake for lengst og ingenting er skjedd". Tja, kanskje greit å lese hele tråden før du svarer? Kjæresten hans ble påkjørt av moped/lett motorsykkel! Til TS: Håper det går bra med kjæresten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå