MaGik84 Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hei! Lurer veldig på hva en låt i en reklame heter. Det er en reklame for et telefonabonnement hvor kundeservice gråter da en person sier opp abonnementet. Reklamen avsluttes med at man ikke behøver å være trist siden de gjør hele jobben og gir det forrige selskapet en kompensasjon via en blomsterbukett Det er en Opera låt! Lurer på om det er en Tele2 reklame..... men ikke sikker.... TAKK!
addict Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Å herre, hadde en kompis som spurte meg om det samme her om dagen, men aner ikke svaret :gjeiper: så her må jeg visst følge med for å virke smart, ser jeg :gjeiper:
MaGik84 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Fant svaret og velger å dele fasiten selvom det sikkert ikke er alt for mange interesserte Sangen heter: Laschia ch'io pianga Den er av Händel fra operaen Rinaldo.
MaGik84 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2010 Versjonen med Sarah Brightman synes jeg forøverig er mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå