bergensbabe87 Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 (endret) Har ett litt dumt spørsmål,men spør likevel jeg.. Hva er egentlig forskjellen på Skatesko og vanlig sko? Har sett så mange fine skatesko så frister sånn å kjøpe Så dermed lurer jeg på om det er stor forskjell mellom vanlige sko og skatesko,å hva forskjellen er på disse. Endret 19. juni 2010 av bergensbabe87
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Skatesko ser stygge ut uansett, vanlige sko er bare stygge i enkelte tilfeller.
Sweetpea25 Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Skatesko ser stygge ut uansett, vanlige sko er bare stygge i enkelte tilfeller. Mulig de er stygge, men utrolig gode å gå i!!
rosaprosa Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 skatesko er veldig brede, i forhold til andre sko som er nette og jentete.. Skatesko er litt mer guttete- og litt fjortis spør du meg:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Skatesko er fjortis, men bare hvis du ellers har en stil som ikke passer til de. Hvis du ellers går i baggy, guttete klær, litt sånn hip-hopp eller surfer-stil, så kan du fint bruke skatesko, uten at noen reagerer, tror jeg.
fink Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Trodde vi var ferdige med skatesko i 2000 De er bredere enn de er lange, omtrent..
Gjest Marlo Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Jeg bruker nesten BARE skatesko. Syns forsåvidt det finnes en del fine utgaver av dem - ikke alle ser fjortis ut , men først og fremst så går jeg med dem fordi de er behagelige (sliter veldig med smerter i rygg, bein og føtter) også er de litt gode og brede, da jeg har "gutte"føtter Hva andre syns om det driter jeg i egentlig...min prioritering er å ha det behagelig selv, ikke se fin ut for andre =)
bergensbabe87 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2010 Var ikke heller egentlig ute etter skatesko men helt vanlige sko til å gå med nå i sommer. Men når jeg endelig fant noen jeg likte her på nettet så måtte de selvsagt være skatesko :- / Likte veldig godt DC skoene på nelly.com,så synes de har noen fine skatesko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå