FrøkenGlad Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Skal reise på tur med kjæresten på sensommeren.Ønsker oss en "kombi-ferie" med både kos og litt uteliv. Noen som har vært i Sousse? Eller har andre forslag..
Maxi Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Har vært i Sousse flere ganger. Liker meg veldig godt der.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Er vel litt annerledes å være der som turist og å være der fordi man har en kjæreste som er fra landet, tror jeg. Med tanke på å komme seg rundt, og snakket fremmedspråk føles det kanskje annerledes. Har vært i Sousse og venner av meg har vært der. Jeg er ikke overbegeistret. Jeg foreslår heller Hammamet. Hammamet har også nord-afrikas største "discotek", flotte områder og koselig by. Sousse er jo en større by og mye folk, litt bråk og skitt i gatene. http://www.tunisiaguiden.no/Hammamet.htm
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Husk at det er en helt annen kultur i Nord-Afrika enn i Europa. Vi ble plaget av innpåslitne menn da vi var i Sousse, men det er kanskje annerledes om man reiser med kjæreste. Jeg drar nok ikke dit igjen.
Maxi Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Er vel litt annerledes å være der som turist og å være der fordi man har en kjæreste som er fra landet, tror jeg. Med tanke på å komme seg rundt, og snakket fremmedspråk føles det kanskje annerledes. Har vært i Sousse og venner av meg har vært der. Jeg er ikke overbegeistret. Jeg foreslår heller Hammamet. Hammamet har også nord-afrikas største "discotek", flotte områder og koselig by. Sousse er jo en større by og mye folk, litt bråk og skitt i gatene. http://www.tunisiaguiden.no/Hammamet.htm Ja, selvfølgelig. Hammamet er også veldig bra, jeg skal hovedsaklig være der denne gangen, har vært der en gang før og syns det er utrolig vakkert der. Elsker stranda der. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå